Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!
Kovács Jolán
141117
Országjáró - 14 városban járt már
Fotói
17 fotó
Itt járt már

Kovács Jolán adatlapja

16Értékelés
14
1
1
17
Bemutatkozás
nem ismert
Így utazok, így járok étterembe
nem ismert
Regisztráció2016.03.07
Utoljára itt2022.12.16

Néhány kiemelt értékelés

Kiváló 2016. március 7.a párjával járt itt
Elegáns szobák, nagyszerű wellness,udvarias személyzet, bőséges, változatos , finom ételek (a péntek esti vacsora szerényebb, de a szombat esti annál gazdagabb választék, és a reggelik is kifogástalanok)
Mindenkinek jó szívvel ajánlom, aki igazán jót szeretne pihenni, és kellemes emlékkel gazdagodni.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Kiváló 2016. szeptember 3.a párjával járt itt
Csak" 3 csillag-szuperior a szálloda besorolása, de sok 4 csillagos szálloda elbújhat mögötte! Elegáns, ízléses, gyönyörű, új szálloda. Ételek változatosak, finomak, különösen a hét végi vacsora minden igényt kielégítő volt. Bárki találhatott kedvére való: hagyományos, reform, vagy ínyenc is.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Felhasználó fényképei:
Elixír Medical Wellness Hotel Mórahalom -
2016. december 2.a párjával járt itt
Összességében tetszett, egy 2 éjszakás "hétköznapi akciót" töltöttünk el a férjemmel. A gyógymedencéje miatt választottuk. Az első benyomás kicsit rémisztő volt az A épület külsejét látva, amelyre ráférne a felújítás, de kellemesen csalódtunk. Ugyan kicsit szocreál a folyosók hangulata, de a B épület barátságosabb, és a szoba is ízléses, kényelmes volt,mindennel felszerelve.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Felhasználó fényképei:
Hotel Aquamarin Hévíz - Hotel Aquamarin Hévíz - Hotel Aquamarin Hévíz - Hotel Aquamarin Hévíz -
Még több kép (1 db) >>
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy korrekt, tárgyilagos módon írta meg véleményét. Sajnos sok vendégünk nem olvassa el ismertetőinket, nem foglalkozik az ár / érték aránnyal és ezért durván alul pontozza a hotelt. Reméljük, hogy nem csak „lehet”, hanem valóban visszatérnek még hozzánk!
2016. december 5., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***