Az ablakpárkány idejétmúlt és nincsen karbatartva a szálloda elegenciájához. 3 felnőtt részére foglaltam a szobát, előzetesen beszéltem telefonon az értékesítési kollegával hogy mivel a 3. személy is felnőtt, kihúzható fotelágyat kapunk pótágynak, ezzel szemben, amikor odaértünk, nem volt a szobába a megbeszélt pótágy, de később is csak egy ifjúsági szállóban használatos középen kinyitható ócska pótágyat kaptunk, én kértem hogy ha ez a pótágy , ne is tegyék be, de a 3. személy ágyneműjét és törölközőjét kérjük a szobába elhelyezeni. Ez sem sikerült, kaptunk egy db,paplant, 1 db nagypárnát, és 1 db nagytörölközőt. Hiányzott a lepedő a kispárna és a kistörölköző, pohár stb, így a 3. fő kénytelen volt a földön aludni egy nagymúltú Grand hotelben! ! ! A toalettpapírért is külön telefonálni kellett a recepcióra. A következő csalodás az a félpanzióban foglaltatott svédasztalos vacsora, ami véleményem szerint egy III. osztályú konyha( kifőzde) szintjén volt, a rántott sajt, és a rántott tengeri hal, mellett a táblán szereplő petrezselymes rizs( amin persze nem volt egy db petrezselyem zöld sem)és a hideg fűszeres burgonya,tarhony, marhapörkölt,színvonalon aluli, és megengedhetetlen. Alap hogy a mátrai hegyekben, sok a vad, egyetlen nap sem került a semmilyen vad étel sem a svédasztalra,miért, de említhetném pl. a hazai hal ételeket? A desszert? ? Hát az említésre sem méltó. Az nem desszert! ! ! ! Illetve az is tisztán látszik hogy a reform konyha elemei is nagyon nagyon messze állnak az ő konyhájuktól, pedig sok embernek az egészségi állapota megkívánná az ilyen ételeket, de itt erre sincsenek figyelemmel. Az est fénypontja a Lobby- bárban, elfogyasztott kv-amit úgy készítettek el ahogy kértem. Ezt köszönöm az akkori pultos fiúnak! ! ! Így másnap, és harmadnap egy kistelepülésen kellett ebédelnünk, ahol egy családias étteremet találtunk kiváló ételekkel. . . . . tanulhatnának az íz a kínálat, és a színvonalból is. Hiába volt csodás a hely,remek a levegő, és egy ár/érték arányban drága szobánk, alig vártuk a távozás napját. A recepción én figyelmeztettem a hölgyet, hogy az idegenforgalmi adót külön kellene venni, mert az készpénzzel kellene kifizetnem, nem vonható a SZÉP kártyáról. Sajnos a recepció személyzete sem volt kíváncsi, senki meg sem kérdezte,hogy éreztük magunkat, minden rendben volt e, nem érdekelte a vendég véleménye, ez is nagyon sok mindent elárul, sőt az is hogy a szobában felejtették az előző vendégek értékelését a szállodájukról. (sajnos az előző vendégek sem voltak elégedettek). Ez volt az én történetem a Grand Hotel Galyatetővel. Összegezve ez a szálloda messze áll egy 4-os szálloda színvonalától, van mit fejlődni úgy gondolom mind a szolgáltatás,mind a konyha, mind a személyzetnek. Ide biztosan nem fogunk visszajönni és az ismerőseimnek is el fogom mondani, hogy ezt a helyet kerüljék el, mert színvonalon aluli, sajnos. Szegedi vendégek 3 fővel.