Szörnyű
2017. július 1.gyerekekkel járt itt 15 Szerettünk volna a Bükk hegyvidékén szép helyen Noszvajon nyaralni unokáinkkal. Noszvajt választottuk, gondolván jó kis kiránduló hely. Nekünk alföldi embereknek csodás a hegyvidék, a kristály tiszta levegő, Bogács közel van egy kis strandolásra, talán a pincékben bor kóstolásra is lesz lehetőség. Nem így történt.
Az alábbiakban bemásolom a Panoráma hotel Noszvaj ár ajánlat kérésével kapcsolatos levelezésünket. :
Tisztelt Címzett! 2017 július 10-13-ig szeretnénk nyaralni 2 felnőtt/ 65 év feletti/ és 3 gyermek társaságában. A gyerekek 12, 7 és 5 évesek. Családi szobát és félpanziós ellátást kérünk. Várom részletes ajánlatát. Ha ezen időpont nem foglalható, kérem a szabad időpontot is közölni szíveskedjen. Tisztelettel:
Major Béláné Jászárokszállás Arany János utca 6, sz. Family Kft Wellness jún. 22. (9 napja)
Tisztelt érdeklődő! Ebben az időszakban szállodánk már csak reggelis csomagok. . . Valéria Major
jún. 22. (9 napja)
címzett: Family
Tisztelt Címzett! Árajánlatukat félpanzióra való kiegészítéssel kérem. Tisztelettel: Major Béláné
Family Kft Wellness
jún. 23. (8 napja)
címzett: saját magam
Kedves Valéria! Szállodánk nem értékesít ebben az időszakban félpanziós csomagot! Ajánlatot csak reggelis ellátás mellett tudunk kínálni és megérkezésük alkalmával jelezhetik itt a helyszínen, hogy szeretnének éttermünkben ebédelni, vagy vacsorázni. Mindkét esetben menü választásos étkezést biztosítunk. Ha ebben a formában megfelelő lehet az ajánlatunk ,akkor kérem jelezze nekünk! Tisztelettel
Értékesítési osztály
Valéria Major jún. 23. (8 napja)
Tisztelt Címzett! Ebben a formában is kérem az ajánlatot. Tisztelettel: major. . . Valéria Major
jún. 29. (2 napja)
címzett: Family
Tisztelt Címzett! Ezúton szeretném megköszönni, gyors, pontos, minden igényt kielégítő árajánlatukat
Úgy látom Önöknél a vendég szükséges rossz, nincs rá szükségük. Ha ingyen ajánlanák szolgáltatásukat akkor sem fogadnánk el. Természetesen ismeretségi körömben "reklámozni" fogom az Önök szállodáját. Munkájukhoz sok sikert, jó egészséget kívánok. Tisztelettel: Major Béláné
Remélem olvasható ill. érthető a dolog. A szálloda a mai napig nem válaszolt nem közölte, hogy a jelzett időpontra van-e szabad szobájuk. Telefonon is érdeklődtem: a szálloda vezetője v. a tulajdonosa közölte, hogy legyek türelemmel naponta 100-150 emailt kapnak, így az értékesítésnek sok a dolga. Összefoglalva "NEM JÁRTAM ITT" Tisztelettel: Major Béláné
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2016. július 29.gyerekekkel járt itt 25 Még egy 3 csillagos légkondi nélküli szállodában sem izzadtam ennyit mint ebben a 4 csillagos légkondis szállodában. Az éjszakákat takaró nélkül teljesen leizzadva éltük át. Minden étkezésnél teljesen leizzadtunk az étteremben, de még a masszáz alatt is folyt rólam a víz, kár az áramot pazarolni az üzemeltetésre.
A félpanziós ellátás nem volt változatos és ízletes. Nagyon sok esetben a tányérok nem voltak szárazak a vizet ki kellett önteni belőle és szalvétával szárazra törölni. Vizet a gyerekek részére csak kérésre hoztak, a fiatal pincérnő látványos nem tetszésének kíséretében. A harmadik napon csak két pohár vizet kaptunk 3 gyerek részére. A negyedik napon vacsora közben felmentünk a szobánkba vizet inni. A szerviz díjat természetesen felszámították. Az ár viszont igen borsos. Valószínű többször nem fogjuk ezt a szállodát választani. A szálloda szép,tiszta a szobák tágasak, nagyon frekventált helyen van.
3Személyzet
5Tisztaság
2Ár / érték arány
5Kényelem
2Szolgáltatások
2Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.