Kiváló
2015. október 23.egyedül járt itt 55 Felderítésen voltam. A találkozást megismételjük gyerekekkel együtt. A hely korrekt. Látszik, hogy van gazdája az épületnek. Minden a rendeltetésének megfelelően működik. Gyerekbarát, tiszta hely. A személyzet kedvesen odafigyelő és mégsincs láb alatt. Az ételek jóízűek és hatalmas adagok.
Az ágyak kényelmesek, az ágynemű természetesen tiszta és a huzat anyagában nincs műszál. A szolgáltatásokat nem tudtam teljességgel megítélni, mivel nem vettem igénybe az extrákat (lovaglás, szauna, jakuzzi stb. ). Majd legközelebb. . .
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2015. szeptember 18.gyerekekkel járt itt 45 Ebben az üdülőben megállt az idő. Ez jelentkezik az építmények és felszerelési tárgyak elhasználtságában. Ámde jelentkezik a nyaralás hangulatában is. Ugyanis idézi a régi hangulatot, amikor még előítéletek nélkül, szinte családiasan lehetett eltölteni a pihenésre szánt időt, nem előkelő idegenként mennek el egymás mellett az itt üdülők.
Kisebb gyerekek számára tökéletes és kimeríthetetlen játszótér az üdülő gondozott parkja. Az ellátás házias és elegendő, a személyzet kedves és segítőkész.
5Személyzet
3Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
3Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2014. március 27.gyerekekkel járt itt 35 Bajban vagyok a vélemény formálással, mivel a szubjektum erősen befolyásol. Három óvódáskorú gyerekkel voltunk itt és a gyerekek maximálisan jól érezték magukat. Ez a tény a pozitív oldal felé tolja el a véleményemet. Tényszerűen azonban már nem ilyen egyszerű a helyzet. Alapvetően nekem a négy csillaggal van elsődlegesen problémám.
A hely egyértelműen nem négycsillagos az én véleményem szerint (az épületek állaga; a faszerkezetek erősen kezelésre szorulnak,a fürdőköpenyek elhasználtak, szakadtak, a gyerekjátékok balesetveszélyesek -libikóka és az egyik ülőhinta is törött! ! ! -). Maximális elismerésem a személyzetnek, akik igen kedvesen törődtek velünk mindannyian. Pozitív megítélést érdemelnek még az ágyak ill. a matracok. Mindezekkel együtt jól éreztük magunkat és legfőképpen annak örülök, hogy a gyerekek el voltak varázsolva ezen a két napon.
5Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Szörnyű
2013. november 20.a párjával járt itt 15 Tisztelt Tulajdonos! Az alábbiakban szeretném ismertetni a tapasztalataimat, amit az alábbi szolgáltatás kapcsán átéltem: „Fűtetlen szobába érkezünk. A félszoba (306-os) kicsi (ca. 3. 00 x 2. 60 m), nincs 8 m2. Felszereltsége hiányos, egyetlen ülő alkalmatosság sincs benne. Külön kérésre másnap kapunk 2 db széket.
A kis lyukat egy ajtó választja el a szomszéd odútól, ebből és a gipszkarton válaszfalakból következik, hogy a szomszédokat úgy élvezzük, mintha velünk laknának (pl. éjjel a szomszéd megfordul az ágyában és az ágy nyikorgása felébreszt. A normál beszédhang áthallását sem gátolja semmi). Fürdőszoba fűtési lehetőség nélküli. A víz alig folyik a csapokból. 3-5 percet kell várni a meleg víz megjelenésére és ez ismétlődik akkor is, ha a hideg vizet használom és újra melegre váltok. A zuhany csaptelep beállítása után a víz hőmérséklete tetszés szerint változik beavatkozás nélkül, magyarán hol forró, hol pedig jéghideg. Állandó után állítást igényel. Az ágynemű használt, cseréltetnünk kellett. Az ágy alig 20 cm magas, emiatt kényelmetlen. El lehet képzelni, hogy egy nyugdíjaskorú vendég milyen fürgén pattan fel ebből a magasságból. Szék nincs, így ülni csak az ágyon lehet, ami roppant fárasztó. A szobában igen magas a páratartalom, emiatt rossz a levegő, sűrű szellőztetést igényel. Ennek során a nyitott ablak rögtön bepárásodik és szabályosan csurog róla a víz. Véleményem szerint egy ilyen adottságokkal rendelkező félszobát három csillagos szállodában nem szabad minőségi szálláshelyként értékesíteni. Ez kb. 2. 000,- ft/fő/nap igényeket elégíthet ki. Személyzet: Feltétlenül ki kell emelnem, hogy döntően minden dolgozó maximálisan segítőkész és figyelmes volt (recepciósok, teremfőnök, szobaasszony), kivéve a már említett Klára nevű nappali recepcióst, aki szinte sértésnek vette a vendég igénybejelentéseit. Nemhogy nem köszön, de nem fogadja a vendég köszönését! Én azzal a kéréssel fordultam hozzá, hogyan működik a jakuzzi. Telefonban, majd hamarosan személyesen is kioktatott, hogy a jakuzzi mozgásérzékelésre lép működésbe. Hiába mondtam, hogy ezt az ott lévő vendégektől már hallottam, de az ugrálásnak nincs eredménye, a gépezet nem indul. Sarkon fordult és mondat közben, végig sem hallgatva megsértődve eltávozott. Időközben kiderült, hogy fogalma sincs arról, amiről engem kioktatott, mivel a jakuzzi automatikus működésre van programozva, ami szerint óra-, óra húsz- és óra negyvenkor indul és mindhárom esetben 10 percig üzemel, majd 10 percig áll. Elutazáskor a kedves, fiatal recepciós hölgy megkérdezte, mivel kárpótolhatnának (pl. ingyen parkolás), de ezt én aránytalannak tartva nem fogadhattam el. Összegezve: Személy szerint sajnálom a szállodában lelkiismeretesen dolgozókat, de ezekkel a negatív tapasztalatokkal az ismeretségi köreimben nem tudom ajánlani a keszthelyi kristály hotelt. Szándékosan kis kezdőbetűkkel! ! ! Megjegyzés: Értékelésemet egyidejűleg megküldöm a szállodának is. ”
Krasznai Zoltán
1Tisztaság
1Ár / érték arány
1Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
2Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.