Szörnyű
2016. november 1.családjával járt itt 15 Üdv! Kb. két éve ettünk itt utoljára, akkor minden rendben volt. De az évek alatt kialakult egy elmélet, miszerint kétszer ugyanoda nem szabad menni. Hát itt is bejött. Mentségünkre legyen mondva, hogy megtévesztett a sok vendég. A fene sem gondolta hogy ennyi életunt ember van a világon akiknek minden mindegy. . .
Az hogy sokat kellett vári a kajára, már lassan megszokott. De olyan még nem volt, hogy a kihozott ételt -miután már elkezdtem enni- a pincér egy "jaj, rosszat hoztam" kurjantással azonmód elvitte előlem. Visszagondolva itt kellett volna felállni az asztaltól, hiszen kimondta, hogy rosszat hozott. És tényleg. . . A dolgozókat nem lehetett megkülönböztetni a vendégektől, Némelyeken nem volt semmiféle "munkaruha". Mindig bátortalanul fordultunk a pincérhez, hogy valóban az-e. A személyzet unottan, ha épp nem haragosan dolgozott. Időközben leejtettek egy tányért, és majd 10 percbe telt úgy-ahogy eltakarítani. Nem számított, hogy a vendégek és a személyzet recsegő-ropogó tányérmaradékon közlekedik. A közömbösségből ítélve itt ez lehetett a szokás. A körülöttünk levők is véletlenszerűen kapták rendeléseiket. Pl. Gulyás helyett nokedlit. . (innét a hozzászólás címe) Ez vitt egy kis vidámságot a terembe
A krumpli püré tele volt sóval, vagy inkább fordítva. Delikát-tól elrontva (! ) A gulyásleves rémes volt, és bár előny, ha bográcsban készül, nem feltétele, hogy kiérezzem a fém ízét az ételből. Bár a látszólag össze nem illő ízekre a fizetésnél választ kaptunk. Óvatosságból mértékkel fogyasztottunk, bár nagyon éhesek voltunk. A fizetést sem lehetett elkapkodni, bár a 4 hónapos babánk már türelmetlen volt. (lehet hogy ő már látta a lényeget)Hiába szóltunk, hogy fizetnénk (ez mondjuk nem volt őszinte, mert ilyen traumáért épp eszű ember nem adna pénzt)
Végül elkezdtünk öltözni, hátha akkor odajön valaki, de mivel közeli rokonságban vagyunk a láthatatlan emberrel, erre hiába vártunk. Így hát odamentünk a pulthoz, és jeleztem hogy mennénk. Na itt összeveszett a személyzet néhány tagja hogy miért nem szóltál, te miért nem figyeltél. . és néhány foglalkozás is szóba került. Amíg készült a (vaskos) számla bejön a kerthelyiségből egy férfi és otthonos, rutinos mozdulattal beleönt egy bögre teát az egyik teafőzőbe. Egymásra néztünk a testvéremmel, és megkérdezte: Ugye te nem azt láttad amit én. . . Majd jön egy fiatal hölgy aki valószínűleg ott dolgozhatott, (bár amilyen képet vágott szerintem ingyen) és kért 1 teát. Az egyik kollégája azt mondta hogy elfogyott. A másik pedig kijavította hogy még van. . . Azzal engedett is a melegentartó edényből közben a mutatóújjával ellenőrizte annak hőmérsékletét. Nem lehetett forró, mert néhány másodpercig eltartott a művelet. Nagysokára megkaptuk a számlát 13080Ft mondta a hölgy. Adtam egy 20000ft-ost és elvettem a számlát alig egy perc múlva a hölgy elvette a pénzt, és kérdőn rám nézett. . Mennyit is mondtam? Kérdezte. Én önkéntelenül válaszoltam, hogy 13080. Erre visszakaptam 6200Ft-ot. Mikor jeleztem, hogy nem jó a visszajáró, azonnal kijavította, hogy rosszul hallotta. (Bocsánat hogy halkan beszélek. . . )
Jártunk már sok helyen, de ez dobogós lett! ! ! 1189Ft volt a szervízdij. . . . de szerintem az lenne a jogos, ha szégyellné magát a személyzet. [Moderálva - a szerk. ]
Senkinek sem ajánlom!
1Ételek / Italok
1Kiszolgálás
1Hangulat
1Ár / érték arány
1Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.