Szörnyű
2024. február 7.a párjával járt itt 15 Talán azzal kezdeném, hogy évekkel ezelőtt voltunk már a szállodában, akkor még 4 csillagos volt. Mostani utazásunk alkalmával már vissza lett minősítve 3 csillagossá. Szerény véleményem szerint jogosan. Már az előleg befizetésénél gondok akadtak.
Nem terhelték meg az általuk megadott összeggel a számlámat, majd hosszas telefonálgatás után ( napokig nem lehet őket a megadott négy telefonszám egyikén sem elérni - recepció, szobafoglalás - emailre nem válaszolnak ) nem a megfelelő összeget vonták le. Amikor megérkeztünk a szállodába 15 óra után, még nem tudtuk elfoglalni a szobákat (2 db), mert nem volt rendbe téve. Várakozás után meglepődve tapasztaltuk, hogy a nem alapkategóriás szobák a földszinten voltak a parkolóra nézve. Az ágyamtól a parkoló gépkocsi két méterre állt. Megjegyzem a foglalásnál emeleti szobát kértünk. Cserére nem volt mód, mert szerintük a szobák foglaltak voltak. A recepciós hölgy az üdvözlő ital kuponjait elfelejtette oda adni, így az étteremben ismét problémákba ütköztünk. Étterem; a felkínált pezsgő választékból végül csak száraz fehér volt, de ugyan ez elmondható a bor és csapolt sör kínálatról is. Szerintem ez egy szállodában nem elfogadható. Étkezéseknél a lefogyott ételeket nem midig sikerült kellő ütemben feltölteni, az asztalról a tányérokat elvinni. Wellness; Az élményelemek egy része nem működik, Pl. a jakuzzi fúvókáinak a fele, és az is csak rövid ideig. Az egész részleg elég lepusztult látványt nyújt. Szobák; A fűtés - hűtés központilag van megoldva, a befújás elég hangos, zavaró az éjszakai órákban. A mini hűtő hangja egy traktoréra emlékeztetett. A fürdőben az elszívó nem működött, a szappan tartók nem voltak feltöltve. Ha a személyzetnek jeleztünk valamit, akkor a válasz az volt " hogy tulajdonos váltás volt, és ők még újak "
A végelszámolásnál a számla elég áttekinthetetlen, nem lehet nyomon követni a tételeket. Nagyon sajnálom, hogy ez a valamikor szebb időket megélt Hotel erre a szintre jutott.
2Személyzet
2Tisztaság
2Ár / érték arány
2Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2023. február 25.a párjával járt itt 25 Gondolom egy négy csillagos szállodánál nem kell külön kiemelni a tisztaságot és a személyzet udvariasságát. Ez alapvető a számomra. Ami a előnyére szól, hogy egy új, modern épület, szép megoldásokkal. tágas szobákkal, nagy méretű tévével. A hátránya:
- A wellness részlege nem mondható még kielégítőnek sem.
Nincs medencéje, kicsi a jakuzzia és ami meglepő, hogyha igénybe akarom venni, akkor közel ötezer forintot kell fizetni pluszban érte nap/fő. Át lehet menni az utca túloldalán lévő városi fürdőbe, ami nem a leg kényelmesebb megoldás, főleg rossz időben. Szerettünk volna masszázst igénybe venni, de a recepciós hölgy közölte, hogy a masszőr akkor nem dolgozik. Fürdőköpeny csak "L"-es méretben volt, ami nem igazán felnőtt méret. - A szobákban az ablakokat nem lehet kinyitni ( ki van véve a kilincs), ha szellőztetni akarunk, akkor majd a takarítás alatt a személyzet megoldja. - Az étteremben a pincérek nem midig voltak a helyzet magaslatán, többeknek szólni kellett, hogy az előző vendég terítékét szedjék le, hogy legyen szabad asztal. Összefoglalva, más négy csillagos szállókkal szemben, számunkra egy csalódás volt a reklámok alapján.
4Személyzet
5Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Grand Hotel Esztergom válasza
Kedves Miklós! Köszönjük észrevételét! Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé és mindent megteszünk a szolgáltatások javítása érdekében. Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önt!
2023. március 3., , Grand Hotel Esztergom
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2015. november 11.a párjával járt itt 45 Az érkezés napján szinte minden tökéletesnek bizonyult. A wellness részleget kényelmesen tudtuk használni. Ez valószínűleg annak is köszönhető volt, hogy kevesen vették igénybe a szolgáltatást. Nagyobb létszám esetén már szűkösnek bizonyult volna. A szoba mérete és felszereltsége kellemes meglepetést okozott, szerintem magasabb besorolású szállodák színvonalát is elérte.
(Talán ha lenne hajszárító és egy kicsit modernebb TV még jobban emelné a színvonalat. )
Második nap délután a wellnessben a medencék vize kellemetlenül hideg volt. A svédasztalos reggeli minősége és mennyisége kielégítőnek bizonyult. Hiányoltam viszont a teás, illetve a kávés bögréket, csak az asztalon volt egy. Én szeretek külön bögréből teázni, illetve kávézni. Ha nincs telt ház, akkor is szívesen venném a szamovárok kihelyezését és ne csak kancsóban legyen meleg (langyos) víz. A vacsora -igaz menü rendszerben működött- kielégítő volt, esetleg nem lett volna baj, ha levesből is lehetett volna választani. Jó ötletnek tartom a kerékpározási lehetőséget és a többi szabadidős eszközöket. Távozáskor, a számla kiegyenlítésekor meglepőnek találtam, hogy a tartózkodás alatt a szoba számlájához íratott összegeket nem lehetett együtt fizetni a szálloda költségeivel. Így a bankkártyás kiegyenlítésre sem volt lehetőség. Mindent figyelembe véve, ha az említett dolgokat leszámítom, elégedett voltam a szálloda szolgáltatásaival. Köszönettel; Gábor Miklós
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2015. augusztus 9.a párjával járt itt 35 Sajnos a tapasztalatom az, hogy a Hotel Móló nem egy wellness hotel igényeinek felelt meg, hanem a hetvenes évek vállalati üdülőjének hangulatát idézte. A szobák és a wellness részleg felszereltsége is az alsó kategóriás panziók színvonalát éri el. A félpanziós ellátás is elég szegényes volt, még megfelelő méretű tányér sem állt rendelkezésre.
A kerti bútorok kevés száma kényelmetlenné tették a gondtalan napozást. (kevés napozóágy, napernyők hiánya, a vízpart nem megfelelő kialakítása)
A kikötő felé néző szobákban nem lehetett zavartalanul pihenni, mert már reggel hét óra előtt a szemben lévő építkezésről és a hajójavítóból a flex éles hangja és a kalapálás volt hallható. Köszönöm, hogy kíváncsiak voltak a véleményünkre!
4Személyzet
5Tisztaság
2Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
2Étkezés
1Elhelyezkedés
Hotel Móló válasza
Kedves Vendég!
Hibáinkat igyekszünk korrigálni, elnézést a kellemetlenségekért!
Üdvözlettel:
Hotel Móló
2015. augusztus 12., , Hotel Móló
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.