Jó
2017. január 5.gyerekekkel járt itt 45 A B épületben a szoba berendezése mérete tisztasága tökéletes nem hagy kívánnivalót. Az ételek minősége, íze ebben a kategóriában átlagosnak mondható. Ha már van konyha főzhetnének délben legalább egy menüt,a komfortérzetet jelentősen javítaná. A fürdő alaposan lehúzza a szálloda nívóját.
Már odatalálni sem egyszerű, de a kijutás is körülményes, semmilyen felirat, tábla nem jelzi, hogy hogyan lehet elhagyni a fürdő területét a beléptető kapun kijutni? Az első medence köszönő viszonyban sincs azzal a hőfokkal 34-36 C amit a táblára kiírnak. E miatt gyakran üres vagy legfeljebb 1-2 személy használja, a második medence viszont nagyon zsúfolt sokszor csak a lépcsőn van szabad hely. A kültéri medence és az épület között egy zárt mobil alagút nagyon hiányzik, nem túl nagy élmény mínuszokban az udvaron tartózkodni. Eléggé megalázó, hogy az eltávozás előtti napon kérik a számla kiegyenlítését, minden vendégről azt feltételezve, hogy fizetés nélkül fog távozni? Ilyen gyakorlattal az elmúlt években egy tucatnyi szálláshelyen voltam még sosem találkoztam.
5Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Az ebédre nem igazán mutatkozik igény, ezért nem nyitjuk ki az éttermet. Azok a vendégeink, akik "aprósággal" is beérik a reggeli és vacsora között levest, pizzát, virslit, stb. fogyaszthatnak a presszóban. Sajnos ebben a régi épületben csak azon az úton tud a vendég kijutni a fürdőből, amelyikben bejutott.
A vízhőmérsékletét igyekszünk maximálisan kontroll alatt tartani. A két különböző hőmérsékletre azért van szükség, hogy azok a vendégek, akik valamilyen betegségnél fogva (magas vérnyomás, trombózis, stb. ) nem tudják igénybe venni a melegebbet, részesülhessenek a saját kutunkból nyert gyógyvíz áldásos hatásában. A recepción bevett szokás, hogy megemlítik a vendégnek a számla kiegyenlítésének lehetőségét a távozás előtti délutánon. Vendégeink ezt inkább figyelmességnek veszik mint megalázásnak, mivel a távozások idején időnként jelentősen többen fizetnek egyszerre, ami megnöveli a várakozási időt! Ez természetesen nem kötelező, nem is kérés, csak praktikum! Mindezek ellenére reméljük, hogy legközelebb is minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2017. január 9., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.