Átlagos
2016. március 25.gyerekekkel járt itt 35 5 napot töltöttünk a szállodában. A környék gyönyörű , sok kirándulási lehetőség van. Maga a szálloda szép, rendezett, a kert gondozott. A törölköző kártya jó ötlet, praktikus. Bár az előzetes információval ellentétben a 3 éves gyerek nem kapott, szerencse , hogy készültem és vittem neki.
A wellness bár nagynak tűnik es 2 is van, megis kicsi , a víz a kicsi jacuzzikon kívül hideg volt, a fújókák nagyon ritkán mentek , meghatározott rendszer szerint. A kis jacuzzikba lehetetlenség volt bekerülni , szinte mindig tele volt. A két szárnyat összekötő folyosó jéghideg , huzatos, köntösben roppant kellemetlen. A játszósarok jéghideg , pedig ment a fűtés . A vacsoránál minden húsnak bors íze volt. A desszertek viszont nagyon finomak voltak es a levesek is. A recepción egyszer-egyszer arrogáns válaszadás a feltett kérdésre . Összességében nem volt rossz , de nem vágyódunk vissza
3Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
2Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2015. július 15.gyerekekkel járt itt 45 Hétfőtől vasárnapig tartózkodtunk Gyopárosfürdőn, a legnagyobb kánikula idején. Mivel a csomagban nem volt külön írva, hogy klimatizált, ezert az érkezés elott érdeklődtem telefonon, hogy van-e légkondicionálás. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy szerelik, egy alkatrész kell, talán mire odaérünk mar kész is lesz.
Így ezzel a tudattal mentünk. A családi szoba nagyon kényelmes, de 35 fok volt, amin két darab ventillatorral próbáltak enyhíteni sikertelenül. Aludni, pihenni nem lehetett. A két eves kisfiamr éjjel fel sírt, patakokban folyt róla a víz. Mikor szóltam, akkor a talán holnap volt a válasz. Nappal mindig ugyanaz a férfi recepciós volt, ezert a válasz ugyanaz volt. Szerda éjjel az éjszakás recepciósnak végre támadt egy ötlete, hogy van mobil klimajuk. . . . bravó . Sokat nem segített, de a szándékot értékeltuk. Szerencsére hűlt a levegő , így a szoba hőmérséklete is. Az ételek finomak voltak, a személyzet az étteremben rendkívül kedves, figyelmes. Az egyetlen, ami zavart, hogy több napos étel maradékok voltak a földön az asztal alatt. A szoba sem volt túl tiszta, volt nehány pókháló, es mikor takarítást kertem, nem porszivozott ki a szobaasszony. Külön a fürdőbe nincs törölköző, de ez végülis nem volt gond, mert bármikor szóltunk, kicserélték. Egy kis kuka volt a fürdőben, ami 4embernek kevés. A fürdő nagyon klassz volt, a medencékben kellemes hőmérsékletű volt a víz. Bar nehány masszázs rész nem működött. Összességében, ha lesz klíma, ami állítólag folyamatban van, akkor visszamegyünk. A végösszegbol a hőség okozta kellemetlenségek miatt 30% kedvezményt kaptunk, ami abszolút korrekt hozzáállásról tanúskodik.
4Személyzet
3Tisztaság
4Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2013. július 16.gyerekekkel járt itt 55 Az ételek nagyon-nagyon finomak és változatosak voltak. Minden este volt különlegesség is. Minden kellemetlenséget elfelejtetett velünk :)
A parkolásért nem kell fizetni. Az átjáró a fürdőbe nagyon kényelmes megoldás. A fürdő részleg nagyon jó, bár az igazán nem a szálloda érdeme. Kaptunk babakádat, utazóágyat ágyneművel.
A pincérek nagyon udvariasak és készségesek voltak. Ami nem tetszett:
Érkezéskor másfél (! ! ! ) órát kellett várnunk a lakosztályunkra, ami nagyon megdöbbentett minket, és kicsit elrontotta a hangulatunkat. A nagyobb gyerekünknek nem volt megágyazva nem volt elég törölköző. A recepciós válasza az volt, hogy nagy a forgalom és sűrűn elnézést kért. Elég csalódottak voltunk, hogy ilyen dolgokat szóvá kellett tennünk. A lakosztály két részre van osztva és a szülői részen nem működött a légkondi. Jöttek a karbantartók létrákkal, szerszámokkal. Elég lehangoló volt. . . Viszont kaptunk egy szúnyog riasztót, ha szellőztetni akartunk, mert szúnyogháló nincs az ablakokon. Erre is azt a választ kaptuk, hogy sok a vendég, mindenki használja a légkondit. . . Amikor elfogyott a tusfürdő, fültisztító, vattakorong nem kaptunk másikat. A fürdőszoba ajtót nem lehet becsukni, minden ajtó nyikorog. Utolsó este a szennyes törölközők helyett kevesebb tisztát kaptunk, a recepciós válasza megint az volt, hogy sok a vendég, nincs elég törölköző. Ezt már vicc kategóriának könyveltük el, de mosolyogni nem tudtunk rajta! Akárhányszor sétáltunk a recepció felé, szinte mindig valaki reklamált valamit. . . Ezek apró dolgok ugyan, de rányomják a bélyegüket az ember szabadságára. Kis odafigyeléssel pedig javíthatók. És azt gondolom, hogy egy négy csillagos szállodában vannak a vendégeknek elvárásaik. És pihenni szeretnének, kikapcsolódni, nem bosszankodni. Abból elég a hétköznapokon is! Meg szeretnénk köszönni M. Zsolt recepciósnak, hogy a távozást kellemes modorával emlékezetessé tette, valamint Zsuzsinak és Szemirnek a pazar kiszolgálást! (Remélem, eljut hozzájuk! ! )
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.