Kiváló
2018. december 23.családjával járt itt 55Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
Modern szálloda, Wellness, kezelések és gyógyvíz az épületen belül, de a szomszédos gyógyfürdő is látogatásra érdemes. Ragyogó konyha, bőséges ellátás, udvarias kiszolgálás. Ezúton is köszönöm a kedvességet, a személyzet minden részletre kiterjedő odafigyelését.
Külön kiemelném a foglalással kapcsolatos kitűnő kommunikációt, a gondoskodó előzetes köszöntő és tájékoztató leveleket, a wellness részleg, a konyha és a recepció munkatársainak minden részletre kiterjedő figyelmét. Állandó rendelkezésre állás, segítőkészség, mosoly és a vendégekre történő odafigyelés amit nap mint nap tapasztalhattunk minden a Hotelban dolgozó munkatárs részéről. Köszönöm !
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2018. november 23.családjával járt itt 25Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
Kiváló környezet lenne, már hatszor jártam itt. Kívül négy csillag, belül három csillag, problémakezelés max. egy csillag. Előre foglalsz, visszaigazolást kapsz, természetesen előre utalsz, izgalommal készülsz, érkezéskor vár a valóság; belső termál medence karbantartás miatt zárva.
Tényleg ennyi lenne az elvárható gondosság egy előre lefoglalt, és előre fizetett szolgáltatásnál? Állítólag egy (visszaigazolást sem kérő) e-mailt küldött az értékesítés vezető, de az nem érkezett meg. Egy telefonhívás már nem fért volna bele, az egyhavi fizetésért kínált egy heti pihenés árába? Kész tények, lekezelő viselkedés, nem elérhető vezetőség, a helyszínen dönthetsz. . . Mi 87 éves Édesanyámmal, a hazautat választottuk. Aki maradt, attól is csak a felháborodott hangos panaszt hallottuk. A 600 kilométeres felesleges utazásért azonban "elegánsan" kínált a szálló 10% árengedményt, legközelebb. . . Részemről nem lesz legközelebb !
1Személyzet
5Elhelyezkedés
Hotel Spa Hévíz válasza
Tisztelt Olasznagyi!
Köszönjük kedves észrevételeit, az igazsághoz azonban hozzátartozik még néhány információ, melyet Ön bizonyára véletlenül nem említett meg. Kérem, engedje meg, hogy pontosítsunk pár részletet:
A medence nem várt karbantartási munkálatairól Önt az érkezése előtt 7 nappal írásban tájékoztattuk a foglalási folyamat során használt email címen.
A szállodai wellness részlege helyett 2 fürdőzési alternatívát kínáltunk Önöknek, a Tófürdő Festetics Fürdőházában található wellness részleg és szaunavilág használatát, illetve a Szent András Reumakórház Fedett fürdőjének használatát, Önök egyik megoldást sem fogadták el.
A hotel dolgozóinak egyike sem volt Önökkel tiszteletlen, vagy lekezelő.
A szálloda szobafoglalásaiért felelős vezető kb 1 órát töltött Önökkel, keresve az Önök számára elfogadható megoldást. Sajnos ez nem sikerült. Elutazásuk után másnap telefonon is egyeztetett Önnel, majd emailben küldte el Önnek a szálloda ajánlatát, mely a következő volt:
15% kedvezmény a visszaigazolt árból egy következő alkalommal, plusz 5 db terápiás kezelés díjmentes igénybe vétele. Az engedmény teljes értéke tehát 43. 062 Ft, egy 128. 750 Ft értékű foglalás esetén.
Az Ön számára ez sem volt elfogadható. Igazán sajnáljuk a döntését!
2018. november 30., Hotel Spa Hévíz, Hotel Management
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.