Hűtőszekrény van, minibár nincs. A wellness részleg kiváló lenne, ha megfelelően működne. Az élmény medence az első délután megfelelő hőmérsékletű volt, használták is a vendégek. Másnap reggelre csak a vállalkozó szellemű vendégek vették igénybe, mert olyan hideg volt a víz benne. A kifüggesztett 32-34 fokot meg sem közelítette( az ugyan ilyen 32-34 fokosra kiírt sós vizes jakuzzi, hozzá képest " koppózó " víz volt)! Felnőttekkel volt tele a gyerekmedence, a gyerekek pedig nyugodtan tudtak ugrálni az élménymedence széléről a vízbe, mivel senkit sem zavartak. Nem csak a víz volt hideg, hanem a wellnessbe beosztott dolgozókat is hidegen hagyta a probléma (elüldögéltek a helyiségükben, igaz időnként megmérték a víz hőfokát, amivel az úriember 30,5 foknál már meg volt elégedve! Még külön kérésre is csak 48 óra elteltével melegedett valamit a víz, bár felhívták a figyelmünket arra, hogy csodák nincsenek, így a nagy víztömeg egyhamar nem fog érezhetően melegedni. Azt végképp nem veszik figyelembe, hogy a vendégek hőérzete -4 / -5foknál más, mint esetleg nyáron, ezért elvárható lenne, hogy télen a medence vízhőmérséklete a 34 fokhoz közelítsen, ne a 30-hoz! Nyitást követően 3 órával gőz semmi, infra szauna langyi,finn szauna hasonló. Az előzőekből a gőz az, ami ebéd után használható volt, de a másik kettőből csak a finn szauna volt megközelítőleg jó, bár a dézsa feltöltését külön kérni kellett, a hőfokszabályzásra pedig nem figyelt senki. Távozáskor kérdésre, elmondtam a fentieket, mire a hölgy annyit válaszolt, - hogy sajnálja - , az ágy problémáról tudnak, mert már többen jelezték, valamint a wellnessnél elő szoktak fordulni ilyen hibák. A játékok ( biliárd,csocsó,asztalitenisz ütők ) kopottak , illetve sérültek. A folyosón a szobánk melletti mozgásérzékelő nem kapcsolta a lámpát, így sötétben kellett matatni a kulcskártyával. A lámpa problémát jeleztem csütörtök délután a takarítónőnek, de vasárnap délelőttig nem volt megjavítva, bár szombaton egy alkalommal meglepetésemre felkapcsolt. Összességében ezek a problémák nem fordulhatnának elő egy 4*-os szállodában, főleg úgy, hogy ilyen árfekvésben szolgáltató, és besorolású szállodáknál, több plusz figyelmességgel is találkoztunk már az ott tartózkodásunk alatt. Még egy dolgot elfelejtettem leírni. A recepció melletti bárnál, nyugodtan el lehet "pihengetni"a pultnál lévő székeken, mert 10-15 percig nem zavarja senki az embert, például olyan kérdéssel, hogy " mit adhatok a kedves vendégnek? "Az igaz, ha veszi az ember a fáradságot, hogy szól a recepciósnak, akkor ő kér valakit az étteremből, így rövid 15-20 perc alatt akár még egy kávét is tud inni az ember. Javaslatom: 1. - legyen 1 felelőse a bárnak, aki ott tartózkodik. 2. -legyen egy csengő. 3. -a recepciós ( 3 méterre van) feladata legyen a bár. 4. Ne legyen bár.