Kiváló
2017. augusztus 17.családjával járt itt 55 Elegáns, modern, ízlésesen berendezett, teraszos és minden alkalomra javasolható étterem. Kávéznál? Sütiznél? Vacsoráznál egyet a pároddal? Vagy egy nívós étterembe ülnél be egy régi ismerősöddel? Vagy csak egy"vega tésztára" ugranál be? Tökéletes helyszín bármilyen alkalomra!
Eddig bárki kérdezte tőlem, hogy hová érdemes Gödöllőn beülni, mindig ezt a helyet javasoltam! Rengetegszer voltam már és megunhatatlan! :)
Pro
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
5Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2017. augusztus 17.családjával járt itt 35 Sajnos többször jártam úgy, hogy magvas sós rudat/stanglit/pogácsát ettem és a tetején lévő magvak penészesek és rosszak, romlottak voltak. A jövőben magvas dolgokat nem szeretnék ott vásárolni. A sorban állás is szinte mindig sok ideig tart, annak ellenére, hogy a felszolgálók kiválóan végzik a dolgukat.
A hely tiszta, világos, bár kicsit zajos tud lenni, mert a vásárlók az asztalok között tudják csak megközelíteni meg a pultot és előfordul, hogy az asztalunk mellett állnak és várnak a sorukra. Zavaró. Áraik túlzóan magasak gödöllői viszonylatban.
3Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
3Ár / érték arány
5Tisztaság
Solier Étterem válasza
Köszönjük szépen szíves visszajelzését! Elnézését kérjük a zsúfoltságból adódó kellemetlenségért, de sajnos az üzlet kialakításán nem tudunk változtatni! A magokra vonatkozó véleményt határozottan visszautasítjuk, mert penészes, romlott mag nem kerülhet a süteményekre! Két naponta kapjuk a friss árut és kóstolással állandóan ellenőrizzük!
Kérem ha legközelebb probléma merülne fel a sós süteménnyel kapcsolatban, legyen szíves jelezze rögtön a munkatársunknak, hogy megvizsgálhassuk mi lehetett a probléma a magok ízével! Előre is köszönöm! Szeretettel visszavárjuk Önöket! Köszönettel és üdvözlettel: Szoljár Csaba üzletvezető
2017. augusztus 22., Szoljár Csaba, üzletvezető
Milyennek találod ezt az értékelést?
Szörnyű
2017. augusztus 17.a párjával járt itt 15 A szálláson nem kaptunk egyáltalán törölközőt a kétágyas szobához (24 ezerért! ). Pedig esküszöm még az ágy alá is benéztünk! Ezután ezt a problémát a recepcióra letelefonálva szerettük volna jelezni, de mivel 10 percig senki nem vette fel, ezért lesétálva a földszintre személyesen jeleztük e gondunkat, mire 2 db 30*20 cm-es törölközővel szúrták ki a szemünket, ez van-alapon.
Zuhanyzás után pironkodva jöttem ki a fürdőből, eme mini "türcsivel"takarva szerény kis testemet. . . Nem mellesleg a fürdőszobában az előző takarításból ott maradt tisztítószer "pihent" a mosdókagyló mellett. (Nem mertem hozzányúlni. )
A televízió 6 db csatornát bírt el, ebből igaz, hogy 4 nyelven találtam műsort, de a maradék 2 magyar nyelvű csatornán pont semmit. /Én panelban lakom, de azért van választék-és nem ennyiért! /
Hozzáteszem: reggel arra ébredtünk, hogy az ügyeletes takarítók a folyosónkról nyíló szobákat takarítva hangosan kiabálva - hogy hallják is egymást rendesen - "beszélgettek" egymással legalább fél órán át, ellensúlyozásként a párnát próbáltam a fejemre húzni-hasztalan. Azon már nem is csodálkoztam, hogy mikor elhagytuk a szobánkat és ők még mindig ott tébláboltak a liftnél, egy reggeli köszönésre sem méltatták vendégeket, minket. Hova gondolok. . . Ezek után ne csodálkozzunk, hogy mélységesen felháborít,hogy ilyenek előfordulhatnak ennyi pénzért egy 4 csillagos Achat Premium hotelben! Többet. Oda. Soha!
3Személyzet
3Tisztaság
1Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.