Itt tényleg minden a gyerekekről szól, az ő szórakozásukat, kényelmüket szolgálja. 3 évvel ezelőtt sérelmeztem, hogy a szobaajtók belülről nem zárhatóak, amit pl. az unokám ki is használt és kiszökdösött a szobából, úgyhogy kénytelenek voltunk az ajtót egy fotellel eltorlaszolni. Örömmel láttam, hogy az ajtókat most már zárhatóvá tették. Akkor jöjjenek a negatívumok. - Az ételválaszték lehetne picit bőségesebb, változatosabb. - A kültéri medence még 32 fokban is elég hűvös, az én unokáim nem használták. - Egy pincérrel a következő kisebb „konfliktusba” keveredtem:
Az étteremben az a rutin, hogy a pincér felveszi az italrendelést, elviszi a szobakártyát és akkor adja vissza, ha távozni szeretnék és aláírtam a fogyasztásunk számláját. (Nekem ez oké, bár páran sérelmezték, hogy miért nem elegendő bemondani a szobaszámot, mint más szálláshelyeken, miért ez a bizalmatlanság? )
A családom befejezte az étteremben az ebédet, ki is mentek. Én vártam, hogy szemkontaktusba kerülhessek egy pincérrel, de nem sikerült. Sebaj, nem probléma! Odamentem az egyik felszolgálóhoz, aki épp a fizetős konzolon pötyögött be valamit. Mondtam, hogy távozni szeretnék, kérem a kártyámat és a számlát, hogy aláírhassam. Elkészült a számla, de mondta, hogy menjek vissza az asztalhoz, mert neki oda kell vinnie a számlát. Kérdeztem, hogy mi ez a hülyeség, amikor én itt vagyok, a számla, a kártya is itt vannak? ! Ne bohóckodjunk, adja ide, aláírom és kész. Csak erősködött, hogy nem adhatja oda, mert a szabályokat be kell tartani és ha megszegi azokat, akkor bizony ő ki lesz rúgva. (? ! )
Így hát elsétáltunk elől én, mögöttem pedig a hajthatatlan pincér úr a számlával a kb . 5 méterre lévő asztalig, ahol korábban ettünk, és ott már hajlandó volt kiadni kezéből a számlát és a kártyámat. Oké, nem nagy dolog, értem én! A szabályokat be kell tartani, ez is rendben, a számlát oda kell vinni a kedves vendég asztalához, ne fáradozzon, ne neki kelljen mászkálnia! De ha egy ilyen „borzasztóanspeciáliseset" állt elő, hogy a vendég odament a fizetős pulthoz, akkor már ne idétlenkedjünk, és ne sétafikáljunk a számlával…. ! ! ! A dolog lényege, hogy a legyenek szabályok - szerintem is ! - és azokat kezeljük úgy, hogy mindenkinek jó legyen, és amennyiben szükséges, akkor a vendég kedvéért kezeljék azokat rugalmasan. De ez egy bagatell eset, nem tántorított el attól, hogy máskor is visszatérjünk.