Gyenge
2023. október 26.családjával járt itt 25 A szálloda személyzete (kivéve a takarítókat, műszakiakat) nem köszön, gyakran még a köszönést sem fogadják. E-mail-ben kapott információ (ebben az időszakban csak standard + vagy superior szobákat adnak ki) ellenére, tetőteres szobát kaptunk. Megérkezeskor a recepciós nem köszön.
A vacsora és a reggeli kínálat karcsú, minősége egy-két kivételtől (a levesek nagyon ízesek, a reggeli kávé finom) eltekintve gyenge közepes. A wellnes szolgáltatás gyenge (reggeli nyitás után még kb. 45 perc mire a szauna felmelegszik), kicsi medence, a lámpatest tele van döglött rovarokkal, a merülő medence lépcső billeg, a jakuzzi rácsozata zöld algás, kb. 6 percet megy, majd nagy szünet. Az árak magasabbak pl. két sör több mint 3000 Ft. A szoba tisztasága átlagos. Valóságban talán még a *** is sok, inkább **+. Ilyen áron válasszunk inkább más hotelt a régióban.
2Személyzet
3Tisztaság
1Ár / érték arány
2Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2022. november 22.a párjával járt itt 25 Sajnos a rétesek amit helyben fogyasztottunk a közepesnél alig voltak jobbak. Bosszantó és komoly átverés, ha kávézónak is hirdeti magát egy hely úgy, hogy nincs egy komolyabb kávéfőző gép, több féle arabica kávé különlegesség, stb. Nem szolgálnak fel vizet a kávéhoz, pedig az szintén a minőségibb kiszolgálás egy védjegye.
Szóval csak ha már valaki nagyon éhes, vagy gyors némi frissüléssel is beéri, akkor térjen be a villányi rétesház és kávézóba.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.