Időpazarlás
2018. április 26.gyerekekkel járt itt 15 9 hónapos kislányommal,9 éves kisfiammal és feleségemmel egy teljes napos kikapcsolódás reményében látogattunk el Szigetszentmiklósra az Oázis Wellnessbe. Bár ne tettük volna. Történet a következő. . . . reggel kilenc órára érkeztünk meg autóval a helyszínre , majd a nehézkes leparkolást követően egyből a recepcióra igyekeztünk.
Nagyon kedves és aranyos volt a két recepciós kisasszony , de nem is ezzel van itt a probléma. A két hölgy közölte , hogy úszásoktatás folyik a tanmedencébe illetve a kismedencébe is , de a kismedence teljesen a tanmedence egyik sávja pedig 12:15 kor felszabadul és addig fáradjunk a Wellness részlegbe (1 db meleg vizes medencéhez). igy is tettünk. Majd 12:30 körül jött a probléma csőstül. Kétszer mentem ki a recepcióra szólni , hogy mindhárom sáv telis-tele van és , hogy nem ezt ígérték. A második reklamáció alkalmával odajött az úszómester K. Gábor és ordenálé viselkedésével ,pocskondiázva elkezdett nekem magyarázni , hogy én mit képzelek magamról és hogy "sz@rik" ő a családom pihenésére. Na itt telt be a pohár végleg. Kértem vissza a pénzemet és hogy had beszéljek az üzletvezetővel. Az ügyvezető igazgatóval K. Csabával pár perc után telefonon tudtam beszélni , de a viselkedése és a hozzáállása nagy csalódásként ért engemet és feleségemet. . 5200. - forintból 2000. - forintot akart vissza adni merthogy 4 órája ott vagyunk. Mondtam neki , hogy félbeszakadt a pihenésem egy unintelligens , goromba embere miatt , de őt ez sem hatotta meg. Mikor mondtam neki , hogy beírok a panaszkönyvbe akkor már fizetni akart , de nekem akkorra már nem pénz , hanem elvi kérdéssé fajult ez az egész cirkusz. Várom az illetékes hatóság visszajelzését. Soha többé ide nem az tuti. . . . . . . . .
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.