Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!
S.László Nagykanizsa
1000
Itt járt már

S.László Nagykanizsa adatlapja

1Értékelés
1
0
0
0
Bemutatkozás
nem ismert
Így utazok, így járok étterembe
nem ismert
Regisztráció2017.12.28
Utoljára itt2017.12.28

Néhány kiemelt értékelés

Gyenge 2017. december 28.a párjával járt itt
Régebben már jártunk a hotelben,azt gondoltuk nem érhet meglepetés. Első nap,alighogy lefeküdtünk,ágyi poloskák jelentek meg az ágyban. A döbbenet után fotókat készítettem,majd jeleztem a recepción. A recepciós meg sem lepődött,elnézést sem kért. Kaptunk egy másik szobát,ezzel el is volt intézve.
4Személyzet
2Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Sáska László Úr, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Ágyi poloska „ügyben” természetesen kihívtuk a gázmestert, aki valóban talált kártevőt az első szobában (ahol Ön 18:00 körül észrevette a rovart és nem is aludt ott) és elvégezte a szükséges beavatkozást.
2018. január 4., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***