Szörnyű
2014. október 28.gyerekekkel járt itt 15 Ez az első alkalom, hogy egy szállodáról véleményt írok, mert szeretném ha másokat nem érné olyan csalódás nyaralása alatt,mint amilyen minket ért. Ezt a szállodát csak az válassza aki kizárólag a szobában kíván tartózkodni,mivel a szálloda szolgáltatásai messze elmaradnak attól a szinttől,amit egy 3*-os superior szállodától elvárható.
A szolgáltatások a jól ismert Okos lány meséit idézik aki vitt is ajándékot meg nem is. Van parkoló, de nem lehet mindenféle autóval beállni,illetve csak korlátozott számú autó fér el, mindez 1000ft-ért naponta. (amit a visszaigazolásban nem közöltek). Van welcome drink, de nem fogyasztható el csak az arra kijelölt időben és az arra kijelölt pár négyzetméteren. Van menüválasztásos vacsora,de annak minősége és mennyisége az iskolai menza étkeztetés színvonalát sem éri el. Van wellness részleg de ez csak érthetetlen okokból 17-21 óráig használható. A visszaigazolásban szerepel 2000ft értékű masszás kupon,ezt mély hallgatás övezte. Van reggeli, de csak azoknak akik a leghamarabb illetve a leggyorsabban vadásszák le az éppen kihozott csekély adagokat. Illetve a kávé sem tartozik a reggelihez,mint más szállodákban csak ráfizetés ellenében. Van személyzet, de ott tartózkodásunk alatt csodálhattuk a falon lévő pókhálókat,nem kaptunk új törülközőket,nem érkezett meg a vacsorához ígért desszert,felszolgáltak egy feketére égett fasírtot és amikor a problémáinkat jeleztük a recepciós hölgy felszólított minket hogy szégyelljük el magunkat.
Hotel Négy Évszak válasza
Kedves István,
Én vagyok az a "recepciós hölgy" aki azt merte Önnek mondani, hogy "Szégyellje magát! ",
Akkor nézzük sorban a problémáit:
1. Igen, minibusszal, augusztus 20-án, valóban nehéz nálunk parkolni, egy ilyen jármű több parkolóhelyet foglal el. .
2.
A welcome drink azért welcome drink, mert érkezéskor köszöntjük vele az érkező vendégeket. . .
3. Ha bármilyen probléma van az étkezéssel, és azt jelzi nekünk a vendég, mi azonnal próbáljuk azt korrigálni. . .
4. Azt, hogy a wellness részleg mettől meddig tart nyitva, azt Önnel közöltük. . .
5. A Masszázs kedvezményt az itt tartózkodásuk ideje alatt bármikor fel lehet használni. . . ezt a recepción elmondták Önnek. . .
6. A reggelinél, augusztus 20-a környékén valóban előfordulhat, hogy a tálcák hamar ürülnek, de azt a kollégák folyamatosan cserélik. . . Ilyenkor megköszönjük a vendég türelmét. . .
7. Igen, a kávé nem tartozik a reggelihez. . .
A problémákat mi minden egyes alkalommal próbáljuk orvosolni, de a sok ezer vendég között ritkán előfordul az is, hogy fáradozásunk nem nyer jutalmat. Példa erre Ön is. . .
S akkor még a foglalásnál történt kellemetlenségről, ami abból állt, hogy nem valós állításokat közöltek a gyermekük életkorával kapcsolatban, pár ezer forint kedvezményért még nem is beszéltem. . .
Én vendégnek még sosem mondtam, hogy " Szégyellje magát! ", de állításomat jelen esetben tartom.
Üdvözlettel:
2015. március 11., Császiné Méhes Brigitta, üzletvezető
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.