Szörnyű
2016. szeptember 25. járt itt 15 A párom édes tölcsérbe kért 2 gombóc fagyit. . . a kiszolgáló fiú kezében elrepedt a tölcsér, majd ezt követően állt szerencsétlenül, hogy ő most akkor mit tegyen a repedt tölcsérrel. Javasoltuk neki, hogy tegye bele még egy tölcsérbe. Ő bele is tette a repedt tölcsért egy másikba, majd ezt követően fizetésnél felszámolta mindkettő tölcsért.
Felháborítónak tartom, hogy azért kifizetteti velünk a 30 Ft-ot, mert 1. ügyetlen [Moderálva - a szerk. ], 2. silány minőségű tölcsért használnak. Félreértés ne essék, nem a 30 Ft kifizetése okozott nehézséget, hanem maga a hozzáállás a vendéghez. Lehet, hogy nem fiatalokat [Moderálva - a szerk. ] kellene alkalmazni vagy pedig oktatásban kellene őket részesíteni, hogy mi a helyes eljárás ilyen esetekben.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Szörnyű
2016. szeptember 25. járt itt 15A mai napon jártunk az étteremben: az egy dolog, hogy belépve az étterembe sehol egy, az étteremben dolgozó személlyel nem találkoztunk, de az már igazán felháborító volt, hogy 15 perc asztalnál ücsörgés után jött oda hozzánk először a pincér, majd ezt követően újabb 10 perc következett úgy, hogy még az étlapot sem kaptuk meg, nemhogy a rendelésünket felvette volna valaki.
25 perc várakozás után elhagytuk az éttermet, kifelé menet sem találkoztunk senkivel. Felháborító, hogy egy étteremben ilyen előfordulhat.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.