A párom libacombot rendelt én pedig kacsamellet. A kacsamell krokett körettel van az étlapon, amit én nem szeretek, ezért szerettem volna grillzöldség köretre cseréltetni. A pincérnő fel is vette a rendelést. Kb. 20 perc elteltével visszajött, hogy nem lehet cserélni a köretet, mindenképpen kihozza a krokettet, plusz köretként tudja csak kihozni a grillzöldséget, persze felár ellenében. Ekkora rugalmatlanságot még soha, egy étteremben sem tapasztaltam. Újabb 15 perc elteltével kiderült, hogy nincs libacomb. A pincérnő addig állt a párom feje felett, amíg ki nem választotta a másik ételt. Csülköt kért, igazából azért, mert már kínos volt, hogy a pincérnő sürgetően topog és sóhajtozik, miközben a párom az étlapot nézte. Közben hallottuk, hogy egy pincér hölgy egy másik pincérnek fennhangon és pofákat vágva ecsetelte, hogy azért nincsen a tálalón étlap, mert mi voltunk olyan pofátlanok, hogy kiszolgáltuk magunkat. Ennél a pontnál majdnem felálltunk és távoztunk az étteremből. Az evőeszközöket koszos tányéron kaptuk meg. Az ételekre kb. egy órát kellett várni, de finom volt a kacsa és a csülök is, bőséges adagot kaptunk. Én éppen befejeztem az ebédet, a párom még evett, de a pincér hölgy meg sem várva, hogy lenyeljem az utolsó falatot, már vitte is a tányéromat. A párom rendezte a számlát, majd mivel sokalltuk az összeget, kifelé menet átnéztük a blokkot, és kiderült, hogy 3 főételt számláztak ki, felszámolták a libacombot is, ami nem is volt! Visszament és megmutatta a hölgynek a blokkot, kérte, hogy fizessék vissza az el nem fogyasztott, de kiszámlázott étel árát. Mire a hölgy pofavágások közepette közölte, hogy miért nem tudott a párom jobban figyelni, amikor fizetett, most sztornóznia kell a tételt. A minimum egy bocsánatkérés lett volna, ehelyett még érezzük mi magunkat kellemetlenül, mert nem figyeltünk oda, amikor fizettünk? ? ? ? Ilyen pofátlansággal, tiszteletlenséggel én még nem találkoztam, felháborító! Bár az étel finom volt, ide soha többet be nem tesszük a lábunkat!