Átlagos
2020. július 16.a párjával járt itt 35 A vendéglátásban a legalapvetőbb kritérium a mosoly, amit érkezéskor meg is kaptunk a recepción. Azonban ez kevés ahhoz, hogy a vendégből törzsvendég legyen. Gondolom, a hotel vezetőségének ez lenne a célja. . . Fontos, hogy az érkezéstől a távozásig elégedettek legyünk. A vendéglátásban a vendég távozása a legfontosabb momentum.
Ez az elbúcsúzás. Nem éreztük, hogy vendégek voltunk, semmi olyat nem hallottunk senkitől, hogy: köszönjük, hogy itt voltak, jó utat. . .
2Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
4Étkezés
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.