Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!
TAndi70
1000
Itt járt már

TAndi70 adatlapja

1Értékelés
1
0
0
0
Bemutatkozás
nem ismert
Így utazok, így járok étterembe
nem ismert
Regisztráció2020.07.16
Utoljára itt2020.07.19

Néhány kiemelt értékelés

Átlagos 2020. július 16.a párjával járt itt
A vendéglátásban a legalapvetőbb kritérium a mosoly, amit érkezéskor meg is kaptunk a recepción. Azonban ez kevés ahhoz, hogy a vendégből törzsvendég legyen. Gondolom, a hotel vezetőségének ez lenne a célja. . . Fontos, hogy az érkezéstől a távozásig elégedettek legyünk. A vendéglátásban a vendég távozása a legfontosabb momentum.
2Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
4Étkezés
3Elhelyezkedés