Kiváló
2018. május 25.a párjával járt itt 55 Már második alkalommal töltöttünk néhány napot a Hotel Európában és most is csak úgy mint az előző ottlétünkkor maximálisan meg voltunk mindennel elégedve. Biztatok mindenkit egyszer látogassanak el oda. Nem fog csalódni az aki a tiszta, kényelmes, hangulatos, és rendkívül csendes , nyugalmas, környezetben szeretne pihenni néhány napot.
A félpanziós ellátásra is csak jót tudok mondani. Az ételek finomak és változatosak voltak. A férjem és én biztosan visszatérő vendégei maradunk a Gunarasi Hotel Európának.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2017. április 18.a párjával járt itt 45 Összességében elégedett vagyok. A kiszolgálás kifogástalan. A személyzet udvarias és segítő kész. A felkínált ételek finomak, ízletesek, és bőségesek voltak. Amiben kicsit csalódott voltam az a welnes részleg. Hiányzott a pihenő medence. Az úszó medence hideg volt a pezsgő medence pedig túl meleg. Ami még meglepő volt számomra az ital árak.
Szerintem egy 3 dl ásványvíz és egy presszó kávé 900 ft-ért kicsit sok Azon pl elcsodálkoztam hogy az ott tartózkodásért előre kell fizetni és a szobában lévő hűtő beüzemelését külön kérni kell és akkor feltöltik a mini bárt. Egy 4* hotelnél ez nem szokványos. A szobában egy kis képernyős régi tv volt aminek használhatatlan a távirányítója. De a hotel tisztasága az udvarias személyzet És a finom ételek feledtetni tudták ezeket az apróságokat. Csak ajánlani tudom mindenkinek. A gyönyörű táj a finom ételek a tisztaság és a rendkívül kedves személyzet miatt.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
2Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Panoráma Hotel Noszvaj válasza
A személyzet és jómagam nevében is köszönjük a pozitív szavakat. Az észrevételeket mindig szeretettel fogadjuk, mert amin változtatni tudunk és a vendégek kényelmét szolgálják azt meg is tesszük. Egy dolgot azonban itt szeretnék ismét letisztázni, a Szálloda nem 4 csillagos! !
Csillag nélküli Hotel vagyunk, de igyekszünk mindent megtenni, hogy vendégeink ezt ne nagyon vegyék észre! ! A szobákban található minibár nem hűtőszekrény! ! Nem olyan kapacitású, hogy abban élelmiszert tároljon a vendég és sajnos sok esetben ezt tapasztaltuk,melynek következtében, főleg nyáron gyomorrontást stb okozhat magának a vendég és ez irtó kellemetlen a szállodának! Ezt tudatosítva csak akkor indítjuk be a minibárt ha a vendég kéri, hogy a szállodában vásárolható italokkal töltsük fel. A televíziók cseréje folyamatosan zajlik! A szállásdíj megérkezéskor való kiegyenlítését már a foglalás pillanatában tudatjuk a vendégekkel, sajnos túl sok bátor vendégünk volt már ,akik fizetés nélkül elhagyták a szállodát miután 3-4 napon keresztül fogyasztott és elégedettséget mutatva,kihasználva bizalmunkat fizetés nélkül távozott. Senkiről nem akarjuk ezt a hozzáállást feltételezni,de sajnos mivel nem egyszer megtörtént,ily módon próbálunk védekezni, hogy érkezés napján kifizettetjük a szállás költségét. Remélem mindezek ellenére kellemesen pihentek nálunk! Szeretettel várjuk Önöket vissza.
2017. április 23., , Panoráma Hotel Noszvaj
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.