Gyenge
2017. december 3.barátokkal járt itt 25 Sajnos mi a mai napon csalódottan távoztunk az Önök szállodájából. Szerettem volna saját Weblapjuk vendégkönyvébe írni, ez azonban nem elérhető. 3 nap 2 éjszakás wellness hétvégét foglaltunk, amiből "CSAK" a wellness hiányzott. Azt, hogy egy **** szálloda ezt megengedi magának felháborítónak tartom. Úgy gondolom, hogy a majd 60.
000. - Ft-os összegért természetes, hogy finom reggelit, vacsorát kapunk, és hogy kedves a masszőr, hiszen ezekért a szolgáltatásokért fizettünk, elvárható, hogy meg is kapjuk. Ha azonban az 1 egész + 2 fél napból, csupán fél napig használható a wellness részleg, és emiatt a szálloda semmilyen kompenzációt nem kínál fel a vendégeinek, azzal megrövidíti a vendégeit. Tudomásul vettük a kifüggesztett kiírást, és természetesnek gondoltuk, hogy mivel nem használhattuk a wellness részleget, nyilván nem számolja fel a szálloda ugyanazt az összeget, mintha használtuk volna. A recepción a hölgy azt válaszolta, hogy nem az ő hibája. Természetesen nem. Ahogy a miénk sem. Viszont a semmiért még fizettünk is. Ennyi erővel ugyanilyen jól éreztük volna magunkat egy panzióban is, ahol azt kapjuk, amiért fizettünk. Itt viszont nem azt kaptuk. Hibák előfordulnak, de azt nem így kell kezelni. A hölgy szerint kaphattunk volna fürdőbelépőt tegnap. Ezt akkor mondta, mikor bőröndökkel nagykabátban kijelentkeztünk a szállodából. Talán, ha ezt kifüggesztik szombat reggel a wellness részleg bejáratához, sokan boldogan éltünk volna a lehetőséggel, csakhogy erről a vendégeket senki nem tájékoztatta. Így utólag nem fair erre hivatkozni. Biztos, hogy nem fogjuk ajánlani ismerőseinknek a szállodát.
4Személyzet
4Tisztaság
1Ár / érték arány
4Kényelem
1Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.