Kiváló
2019. január 14.a párjával járt itt 55Feltűnő volt, hogy az étteremben nagyon sok kínai vendég volt, ezért gondoltunk arra, hogy ez nem egy rossz hely. És valóban nem csalódtunk. A kiszolgálás nagyon gyors volt és segítőkész, és minden ami rendeltünk, kifogástalan volt. Az íz világa fényévekkel távol van a mezei kínai büféktől. Az adagok lehetnének egy picit nagyobbak. nem olcsó, de biztos, hogy ide még visszajövünk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
4Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2019. január 7.a párjával járt itt 55A thai leves végre olyan volt, amelynek lennie kell! Az összes többi étel is kiváló volt. Ár-érték arány is nagyon barátságos. A személyzet kedves és segítőkész. Mindenkinek ajánlom, aki halimádó, nem fog csalódni, bármit is rendel. Az előételként ajánlott fekete kagyló simán elmegy főételnek, egyszerűen fantasztikus volt. A csoki szuflé is nagyon finom volt.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
5Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2017. július 6.a párjával járt itt 25 Bár a Booking. com-n elképesztően magas pontszámot kapott, a valóság nem az. Nagyon sokat utazunk és van elképzelésem arról, hogy néz ki egy 4*-os szálloda és milyen szolgáltatást kell nyújtania. Itt a szoba rendben volt, kényelmes és tiszta, az előtér is szép volt. A szálloda nagyon szép helyen van, közvetlenül a Tisza-tónál.
Az összes többi már sajnos borzasztó volt. Kezdjük a személyzettel, akin látszott, hogy semmilyen tapasztalatuk idegenforgalommal. Főleg a szállodavezetőnő nagyon udvariatlan volt, nem volt segítőkész. Bármit kértél tőle, nem lehet. . . A reggeli elvileg 8-tól volt (korábban nem lehetett kérni! ), de gyakorlatban csak fél kilencre jöttek a szállodába pakolni az asztalra. Amikor ezt szóba hoztam, rám csapott az ajtót. . . Maga a reggeli fényévekre van távol egy 4-* szállodától, gyenge a választás, a svéd asztal nulla. A szállodában összesen 3 fős személyzet volt. A recepciós lány kedves volt, de fogalma sem volt arról, hogyan kell egy számlát kiállítani (vártunk is rá 3 napig). Esős időben a kinti teraszon nagyon kevés "száraz" hely volt, amelyet mindig elfoglaltak a vezetőnő népes rokonai. A fizetős vendégek le voltak tojva. A szálloda környéke sem felel meg 4-*-nak, a kocsihoz csak egy sáros területen át lehetett eljutni. Más személyzettel és jobb szolgáltatással ez egy csodás hely lenne. Most nem az.
1Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
4Kényelem
1Szolgáltatások
1Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2016. november 8.a párjával járt itt 25A sushi még elmegy, de a gyömbér nagyon nem volt friss. Rendeltünk két levest, mind a kettő íztelen, gyenge, pocsék. Nagyon messze volt az igazi távol-keleti ízvilágtól. A lazac-fasírt túl volt sütve. Panírozott almakarikát olyan vékonyak voltak, hogy csak a panírt lehetett érezni.
Soha többé. Csodálkozom, hogy még a piacon vannak.
2Ételek / Italok
3Kiszolgálás
3Hangulat
1Ár / érték arány
3Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2016. augusztus 17.barátokkal járt itt 25Megint a szokásos átverés. Azért ez felháborító, hogy Tisza mellet szürke harcsa helyett afrikai harcsát, illetve süllő helyett viktória tavi fogast szolgálnak fel. De ez csak derült ki, ha rámenősen megkérdezel a pincért. Legyen világos mindenkinek, hogy még barátok között az árkülönbség min. 2 ezer forint. . . , ami természetesen a vendég javára nem látszik az étlapon.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
3Ár / érték arány
4Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.