Szörnyű
2024. június 9.barátokkal járt itt 15 ROMLOTT ÉTELT SZOLGÁLTAK FEL! Büdös volt a főétel újat csináltak, de ugyan úgy volt romlott zöldség a tálon, hideg rizottó volt ehhez pluszban. És kifizetette végül. . szörnyű hogy ez megtörténhet. Válaszolnék a kommentre amit írtak! Azt mondják nekünk semmi nem volt jó ? Ha én azt az ételt elviszem bevizsgálásra az éttermet bezárják!
De menjünk sorrendben. 40 perc után megérkezett egy étel . Aminél ROMLOTT ZÖLDSÉG VOLT! Azt mondja népszerű étel, elhiszem. Talán éppen ennek köszönhetően fogyott el egy fajta zöldség amit pótolták zöldbabbal. Ami a probléma forrása. Oda hívtam a pincér hölgyet aki szinten elmondta hogy BÜDÖS. Amikor az üzlet helyettes oda jött, kézzel belenyúlt az ételembe és azonnal elvitte. Elnézést nem kért! Mondta hoz egy másikat. Ahogy vissza ment, a Szakács nem sokkal később ment egy bevásárló táskával a sarki boltba ez is érdekes :) de nézzük mit hozott helyette. Négy szem garnélarákot, hideg rizottóval sajt nélkül. Három garnélarákot ettem, a hideg rizottó valahogy nem esett jól! Majd a negyedik rák alatt egy büdös maradék zöldbab volt. Ekkor kértem a számlát. Majd nagy döbbentemre láttam hogy az ételt ugyan úgy kiszamlázták. Én magam nem lettem volna érte képes. De úgy voltam vele kifizetem , csak ebből a szörnyű rossz energiából ne jusson több. Majd elmondtam az üzletvezetőnek hogy egy elnézést sem kérni, azért az fura. Amire azt mondta mikor már fizettem az majd most jott volna. És ekkor mondta a desszert ajándék, amit mi ezek után már nem akartunk . Teljesen érthető okokból. Tehát felteszem a kérdését kedves tulajdonos. Kinek nem volt jó semmi? Ha maga ilyen élményeket szerezne egy étterembe mit tenne ? Szörnyen sajnálom hogy az ételt nem máshova vittem, és akkor talán nem lenne kérdés hogy mi is volt a probléma. Válaszom erre :
Kedves Tamás, megdöbbenten olvastam bejegyzésedet és engedd meg, hogy válaszoljak rá röviden. A általad kért étel az egyik legnépszerűbb ételünk, a mai napon is 9 adagot rendeltek rajtad kívül vendégeink. Csak Te panaszkodtál a minőségre, de természetesen Étteremvezetőnk azonnal kicserélte és még egy desszertet is felajánlott kárpótlásul. Azt gondolom, hogy éttermvezetőnk helyesen járt el és azt tette, amit ilyenkor kell. Nagyon sajnálom, ha ennek ellenére nektek nem volt már semmi megfelelő. Mi mindig igyekszünk vendégeinknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtani ill. a problémákat orvosolni, ebben az esetben nem jártunk sikerrel.
1Ételek / Italok
1Kiszolgálás
1Hangulat
1Ár / érték arány
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.