Kiváló
2016. augusztus 24.egyedül járt itt 55 Augusztusban jártam a hotelben. A megérkezéskor nagyon kedvesen elmondtak minden tudnivalót a recepción, majd a mélygarázsban leparkoltam az autóval, ami meglepetésemre ebben a hónapban ingyenes volt. A szálloda mivel újonnan épült és nyitott, még látszanak munkálatok nyomai, illetve folyamatok amik nem voltak befejezve.
Liftel felérve az emeletre, szintén nagyon kellemes légkör fogadott a folyosón. A 2. emeleten egy hatalmas nyitott társalgó is helyet kapott, amit hatalmas csillárokkal világítottak meg, abszolút kellemes látványt nyújtott. A szobába érve szintén szembesültem az igényes berendezéssel. Szobában szinte minden adott volt, amire szükség van egy pihenés alkalmával. A fürdő tiszta volt és mindennel felszerelt. A fürdő részleg számomra nem nyújtott akkora élményt, mint mondjuk egy családos vendégnek, mivel rengeteg gyermek volt és a medencék is, kívül belül tömve voltak, így nem próbáltam ki őket. A wellnes részleg kellemes volt, egészen sok elem felfedezhető benne, de ide elméletileg fürdőruha nélkül engednek be, ez viszont naponta változott, attól függ ki ült a púlt mögött. Merülő medence sajnos nincsen. A hotelre visszakanyarodva, az étterem része fantasztikus, kiemelkedő azt kell írjam. Rengeteg fogás a svédasztalos reggeli és vacsora során, illetve kedves és gyors kiszolgálás. Ezt senki sem fogja megbánni, úgy gondolom. Negatívum: A szobákban valóban nehéz találni ruháék felakasztására, illetve a törölközők kiterítésére alkalmas eszközt. A hűtő és a klíma (ami nem fújt hideget, csak ha kint is az volt) nem működik a kártya nélkül, ezért ha valamit be szeretnénk hűteni, azt nem tudjuk megtenni. A szobákban nem volt üveg pohár a vendég részére. Fürdőszobában nagyon megnyerő színű és a hotel logójához nagyon passzoló műanyag pohár volt, amit azt hiszem egy 4*-os hotelben nem kellene bevezetni, egy üveg fogmosó pohár sokkal jobban funkcionálna. Sajnos a szobámban a korábbi vendég nassolása ott maradt, nem sikerült maradéktalalnul kitakarítani (mentségük legyen, kevés még a személyzet). Összességében egy nagyon ígéretes hotel, amiben a vezetőségnek még van mit finomítani. Mindenképpen ezeket az apróbb és bosszantó dolgokat ha kijavítják, akkor egy maximálisan vendégbarát helyről beszélhetünk.
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2014. szeptember 4.a párjával járt itt 25 Hol is kezdjem. Pici pontokba szedném a gondolataim a helyről. Pozitívum: Felszolgáló fiatalember nagyon kedves, segítőkész és érti azt amit csinál. A megérkezést követően körbevezettek minket a hotel főbb részein. 3*-os szállodától elfogadható méretű wellness. És úgy nagyjából ennyi is lenne a pozitívum. . .
3 nap alatt a minimális pozitív élményünk is elszállt a helytől. Negatívum: A délután 3-tól való szállásfoglalás nevetséges, all inclusive ellátás kimerül a megadott ételekben, a megadott időpontokkal, és ez vonatkozik az italokra is. A szoba, ami superior néven futott, semmiben nem tért el a standard szobától, sőt még rosszabb is volt a felszerelése ( klíma nem volt, míg standardba volt). A szoba hideg volt (recepción a válasz: fűtésszezon később indul), konnektor 1 db az egész szobában. Wellness részleg nincs összekötve a szobákkal, így ahogy mi is jártunk, a szakadó esőbe is séta odáig. Fizetős parkoló, fizetős törölköző, fizetős köntös, fizetős ott lét. Egyszerűen nem tudták megmondani, miért fizetünk többet egy sima szobáért. Ha valaki szeretne felesleges dolgokra költeni, akkor bátran ajánlom, de jó tanács, hogy tartsa magát mindenki távol a helytől, mert ennyi pénzért, 100x jobb helyre is eljuthat az ember! ! ! !
3Személyzet
2Tisztaság
1Ár / érték arány
2Kényelem
1Szolgáltatások
1Étkezés
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.