Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!
ZN02
0206
Fotói
6 fotó
Itt járt már

ZN02 adatlapja

2Értékelés
0
2
0
6
Bemutatkozás
nem ismert
Így utazok, így járok étterembe
nem ismert
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Kritikus
Regisztráció2017.07.02
Utoljára itt2018.08.24

Néhány kiemelt értékelés

Kiváló 2017. július 14.a párjával járt itt
Az idén Fertőrákoson nyaraltunk, az 1 hét alatt kétszer is a Huber Étteremben vacsoráztunk. Kellemes, hangulatos, tiszta hely. A felszolgálók kedvesek, udvariasak, a kiszolgálás gyors. Többféle ételt megkóstoltunk, mindegyik nagyon ízlett. Külön megemlíteném, hogy még az olyan egyszerű desszertet, mint a kakaós és csokis palacsinta is fejedelmi módon tálaltak.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
4Ár / érték arány
5Tisztaság
Felhasználó fényképei:
Huber Étterem Fertőrákos - Huber Étterem Fertőrákos - Huber Étterem Fertőrákos - Huber Étterem Fertőrákos - Huber Étterem Fertőrákos - Huber Étterem Fertőrákos -
Még több kép (3 db) >>
Szörnyű 2017. július 14.a párjával járt itt
Egy nagyon meleg napon, miután bebarangoltuk Sopron festői utcáit és tereit, gondoltuk, felfrissülünk a Royal Bisztróban - bár ne tettük volna. Jeges kávét rendeltünk, amire úgy 20 percet kellett várni, pedig a kávézó nem volt tele. És amikor kihozták, kiderült, hogy meleg! ! ! ! ! A jeges kávé ugye arról ismerszik fel, hogy hideg (azért is hívják jeges kávénak.
1Ételek / Italok
2Kiszolgálás
3Hangulat
3Ár / érték arány
3Tisztaság
Royal Bisztró – Széchenyi Étterem és Kávézó válasza
Kedves Vendégünk!

Sajánljuk az esetet, alapjában véve nem így szokott zajlani a kiszolgálás, mindenképpen utánajárok melyik kolléga volt a hibás és meghozom a megfelelő intézkedéseket. Reméljük ilyen nehéz munkaerő piaci helyzetben is meg tudjuk oldani a problémákat.

Üdvözlettel:
Szilágyi Pál
2017. július 18., Royal Bisztró – Széchenyi Étterem és Kávézó, Szilágyi Pál