Kiváló 2016. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. január 2.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Köszönjük a kellemes időt, amit a Park-Inn Hotelben töltöttünk! Elégedettek vagyunk az elhelyezéssel, étkezéssel, a személyzet hozzáállásával, a szálloda helyiségeinek nagyságával tisztaságával. Apróság, hogy azért a szobánkat (343) 3 főre egy kicsit szűknek éreztük, mert pl. a széket nem lehetett az asztal elé tolni ahová való az ágyak miatt és így laptopot használni kényelmetlen volt. Másik apróság, hogy nyikorgott a fürdőszoba ajtó, ami kicsit zavaró volt éjjel. Ezen kívül takarításkor a törölközőket és fürdőköpenyeket nem cserélték ki, amit más szállodában minden alkalommal megtesznek. A fűtést teljesen kikapcsolva sem volt hideg, de sajnos nem tudtuk szabályozni, mert vagy fújt vagy nem. Egy dolog volt ami szerintünk nagyon nem illik egy ilyen színvonalú szállodához, hogy az ott töltött 2 nap 21 órára befizetett 281.000,- Ft felett külön kértek parkolási díjat! Szerintünk az autósok nagy része nagyon nem kedveli a fizetős parkolást a mindennapi életében sem, így legalább ha pihenni megyünk, akkor a szálloda ne legyen ilyen "nem elegáns". Ha a fent említett összeg nem lenne elég a parkolásra, akkor inkább fizettük volna előre belefoglalva egy picit többet, mert ez így olyan (bocsánat a kifejezésért) "kicsinyeskedés". Nem az összege miatt. Akár jól is hangozna egy "parkolási díj mentes hotel" szöveg. A termál fürdő, wellness, csúszdák, szauna és masszázs nagyon jó volt. Köszönjük
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Kiváló
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Jó
Szolgáltatások:Jó
Étkezés:Kiváló
Elhelyezkedés:Kiváló
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa további értékelései
A feltálalt ételek nem voltak túl egészségesek. Sok volt az előregyártott pl: krokett, dinó, sajtgolyó stb. Főzelék, joghurt, gyümölcs választék szegényes. Sok szaftos, zsíros hús minden oreganó, bazsalikom fűszerrel. Gluténmentes ételválaszték kevés. Kérésre szívesen hoztak, de arra néha nagyon...
Sok elismerés illeti a szálloda minden dolgozóját. A lift időnkénti rakoncátlankodott. A vendéket viselkedése több kívánni valót hagyott maga után .Itt lehetne javítani több felhívó,szóban röviden elmondható információ átadásával felhívni a kultúra fontosságára. Pl a lift helyes használata,...
Tekintettel arra, hogy a karácsonyi időszakra foglaltunk, azt gondoltuk, hogy 24-25 lesz élőzene stb. de csak Szenteste volt. Ez egy picit fura volt, mert másnap Karácsony napján semmi nem volt. A bárban olyan unott volt a pultos, hogy az embernek nem is volt kedve inni se. A karácsonyi...