A Hotel Szieszta a soproni Lővérek egyik legszebb részén helyezkedik el, gyönyörű zöld környezetben, a történelmi városközponttól 15 percnyire. A szálloda kényelmes, erkélyes szobái csodálatos kilátást bizotsítanak a környező erdőkre.
A szoba kissé szűkös, a 2 széket ki kellett vinni az erkélyre. (egy + pont, hogy mindegyik szoba erkélyes. ) Wi-fi hálózat sajnos csak a földszinten van, viszont ott van gyerekszoba, játékokkal. 1 medence van, ami sajnos csak reggel 8 - este 6-ig(vagy talán 7-ig) van nyitva. Az étel-ellátás bőséges (reggeli + vacsora svédasztal), viszont a büfé árai finoman szólva is drágák. (2 korsó sör + 1 kis üveg 2. 5 decis, nem jéghideg Cola 1800 Ft)
4 éjszakát töltöttünk el a szállodában, az első éjszaka esküvő volt a hotel éttermében, a szobába beszűrődő zene rendkívül zavaró volt. Sajnos erről előzőleg nem tájékoztattak, ha tájékoztattak volna biztos, hogy más szálláshelyet választunk.
Kértük a recepción, hogy cseréljék meg a szobánkat egy szemben lévővel, ahol nem halljuk egész éjszaka a zenét, de telt házra hivatkozva azonnal elutasítottak. Később a vendégkönyv kérése után mégiscsak akadt egy üres szobájuk. Felújított szobák ellenére a falak koszosak voltak, az ablakokról lepattogott a festék, a fürdőszobában a csaptelepen zöld penész volt, a zuhanyzó szintén piszkos, amiből a víz csak gyengén folyt. A takarítás a kuka kiürítésében kimerült, bár volt olyan nap, amikor még ezt sem tették meg. Törölközőt az 5 nap alatt egyszer sem cseréltek. Kánikula idején a szobákban a hőség elviselhetetlen. Az ágyak kényelmetlenek, nyikorognak. A grillvacsora a 35 fokos hőségben a napon volt, az 1-2 árnyékos helyet hamar elfoglalták, emellett hemzsegtek a darazsak, ami miatt inkább szenvedés volt az étkezés. A vacsora választékával nem volt gond, az ételek finomak voltak, de a reggeli egyoldalú volt, minden nap ugyan az, olcsó felvágottakkal és vizezett narancslével. A 3 liftből 2 működött, de használni szinte lehetetlen volt, mert minden alkalommal zsúfolásig tele volt, így lépcsőn közlekedtünk (5. emelet). A reggeli és vacsora idején a lépcsőkön is csúcsforgalom volt. A wellness részt inkább nem használtuk, a medence nagyon kicsi ennyi vendég részére nem elég. A személyzet udvariatlan, köszönni nem szoktak. Szerencsére szúnyog nem volt. Több szállodában voltunk már -Sopronban is- de ez messze elmarad a többitől, ilyen rossz élményünk még sehol sem volt, örültünk, hogy hazajöttünk. Hiába olcsóbb, egyáltalán nem éri meg. Biztosan nem megyünk vissza többet.
Általában látszik a szállodán hogy még felújításra szorul. Mivel mi kánikulában voltunk. a klíma hiánya a szobát elviselhetetlenné tette. A takarítás az 0. Első nap után szóltam a recepción, hogy sem a lepedők nem lettek megigazítva, (az egyik ágyon a paplan hosszában a másikon keresztben kettéhajtva)sem a használt poharak nem voltak elmosva.
Másnapi takarítás után ugyanez volt a helyzet, pedig feljegyezte a recepciós a panaszt. A következő napon kitettem a ne zavarjanak táblát és megcsináltam. A szőnyegen mezitláb járkálva a talpam fekete lett.
4Személyzet
1Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
3Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Tóth Imre,
Köszönjük, hogy vette a fáradtságot és megírta véleményét. Számunkra minden vendégvisszajelzés fontos, sokszor segíti munkánkat és megerősít bennünket a fejlesztések irányában. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokat is szerzett nálunk és bízunk benne, hogy pihenésük összességében nem volt rossz.
A takarítás színvonalán a jövőben javítani fogunk. A fentiek ellenér is várjuk Önöket szeretettel legközelebb is, hogy megtapasztalhassák a pozitív változásokat.
Minden jót! Imre Krisztina
2013. augusztus 9., Imre Krisztina, Hotel Szieszta
Kényelmetlen, nyikorgó ágy. Kétszeri reklamálásra sem lehetett használni a zuhanyrózsát, csak hideg vizzel müködött. A csap megnyitáskor mindenhol folyatta a vizet. Minden használatkor állt a víz a fürdőszoba padlóján. Hiányoltuk, hogy ebéd csak menű volt.
Bár az ételek nagyon finomak voltak, de számunkra az önkiszolgálás nem abból áll, hogy minden egyes fogást külön-külön vigyük az asztalhoz tálca hiányában. Este szinte lehetetlen volt szellőztetni a teraszon keresztül a rengeteg szunyog és bogár miatt. Ha mégegyszer visszatérünk Sopronba valószinü, nem itt fogunk megszállni.
4Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
3Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Tisztelt Banicz Sándor,
Köszönjük, hogy vette a fáradtságot és megírta véleményét. Számunkra minden vendégvisszajelzés fontos, sokszor segíti munkánkat és megerősít bennünket a fejlesztések irányában. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokat is szerzett nálunk és bízunk benne, hogy pihenésük összességében nem volt rossz.
Először a negatív: rengeteg volt a szunyog, este nem lehetett kinn lenni, de a szobábanis csak sötétben. A csatolt jegyek nagy örömünkre szolgáltak /strand főleg/ szoba hármunknak szűkös volt, de tiszta rendes volt. A szakács csillagos 5-ös, de a személyzet is.
/ a grill parti is nagyon jó volt, de rengeteget dolgoztak vele, mi kifogtuk a nagy meleget, s tüzött a nap vacsoránál, de a szoba is nagyon meleg volt! A benti medence is nagyon jó ! Jól éreztük magunkat, fenti körülményeket leszámítva. Miért nem lehet szunyokat írtani? Önkormányzat adhatna erre pénzt, mivel elég sokan vannak /laknak is /és üdülnek is a Lőverekbe.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
3Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Raucsik Zoltán,
köszönjük, hogy megírtra a véleményét, a dicséreteknek különösen örültünk. Sajnos a szúnyogokra tényleg nincs ráhatásunk, a meleg ellen pedig a recepción lehet ventillátorokat bérelni. Várjuk vissza Önöket szeretettel, ősszel, amikor már meleg és szúnyog sincs. Minden jót!
Átlagosan megfelelő szolgáltatás. Maga Sopron nagy csalódás. (Pl. szombat este nincs egy hangulatos , zenés szórakozási lehetőség, vagy valami könnyed nyár esti program. A Fertőrákosi kisvasót út ás hajózás elmaradt, mert csak nyolcan jelentkeztek.
Ezt felháborítónak tartom, hiszen a vezető és idegenvezető gondolom ugyanúgy megkapja a fizetését ha dugig van tele a szerelvénye, vagy csak 8 utast visz. Az étkezés kritikán aluli. Semmi változatosság, semmi aktualitás, sőt néha sajnos ehetetlen is volt. (Pl. Talán előző napi maradék francia saláta) Végh Pálné
3Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
1Szolgáltatások
1Étkezés
3Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Végh Pálné,
Köszönjük, hogy vette a fáradtságot és megírta véleményét. Számunkra minden vendégvisszajelzés fontos, sokszor segíti munkánkat és megerősít bennünket a fejlesztések irányában. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokat is szerzett, sajnos a külsős programokra nincs ráhatásunk, de jelezni fogjuk kifogásait a szolgáltatóknak.
Bízunk benne, hogy pihenésük összességében nem volt rossz. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is, kísérjék figyelemmel őszi ajánlatainkat is. Minden jót! Imre Krisztina
Portai személyzet kedves, de nincs információja pár dologról. Például, hol van közelben gyógyszertár, élelmiszerbolt, dohánybolt, ujságos. A classzik szoba igazi szoc. reál, semmi átalakítás, kényelmetlen fekhelyek, vastagon vízköves fürdő, WC, szakadt függönyök, rossz abalakzárak.
Semmi központilag szervezettprogram, vendégnek kell menni az utazási irodába, ha valahova menni szeretne. 550. -Ft/ éj a parkolási díj, és nem mindíg van kapun belül férőhely! Éttermi szolgáltatás az ételek íze, mennyisége kiváló! Ebédelni csak a pressó részben lehet, ahonnét a pressó felszolgálója átsétál a konyhához, leadja a rendelést, majd az udvaron keresztül kb fél óra mulva hozza az ételt, mert közben a vendégeit is ki kell szolgálni! Nem higiénikus! Az épület környéki járdák, járólapok töredezettek, balaesetveszélyes! A Welness rész kicsi, és mindíg vizes, ami balaesetveszélyes!
4Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
2Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Vendég,
Köszönjük, hogy vette a fáradtságot és megírta véleményét. Számunkra minden vendégvisszajelzés fontos, sokszor segíti munkánkat és megerősít bennünket a fejlesztések irányában. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokat is szerzett nálunk és bízunk benne, hogy pihenésük összességében nem volt rossz.
A szálloda már kívülről is felújításért kiált. Standard szobát rendeltünk. (Ez ott a felújított szobát takarja, a classic a régiesebb. ) Megérkezéskor tévedésnek hittük, de a "felújított" szoba volt amiben elhelyeztek. Majdnem azonnal hazaindultunk, csak ugye a gyerekek. Panelház minőség, klíma csak az étkezőben és a játszószobában, de az sem mindig üzemelt.
Az ajtón ablakon nincs szúnyogháló, éjjel nem csak meleg de szúnyogok is. . . Az ágy kicsi és kényelmetlen. 9-emelet 3-lift van, gyakran várni kell rá perceket. Étkezés nem volt rossz, de 5-nap után elég egysíkú, fantáziátlan. Olcsó felvágottak és gyümölcslevek szúrták kissé a szemem. Nagy a zsúfoltság, főleg reggelinél kb. 270 szoba van. A grillvacsora tetszett. A nemdohányzó szoba fürdőjében állandó cigiszag. Talán a szellőzőből. Fürdő részleg -welnessnek túlzás hívni- kicsi de kellemes, konditerem jó. (Futópad nincs) Személyzet kedves, ezzel nem volt gond. Az egészről egy szot-üdülő jut eszembe, az akkori színvonallal. Nem drága, de nem érte meg az árát. A mostani ár feléért sem mennék oda még egyszer. A képek alapján sem tűnt nagy durranásnak, de annál sokkal gyengébb, mint amit azok sugalltak. Én biztos elvennék egyet a három csillagból. Lehet túl sokat vártunk.
4Személyzet
2Tisztaság
2Ár / érték arány
1Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Vendég,
Köszönjük, hogy vette a fáradtságot és megírta véleményét. Számunkra minden vendégvisszajelzés fontos, sokszor segíti munkánkat és megerősít bennünket a fejlesztések irányában. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokat is szerzett nálunk és bízunk benne, hogy pihenésük összességében nem volt rossz.
Annak ellenére, hogy vendégeink nagy többségének véleménye és visszajelzése nem egyezik az Ön által leírtakkal, mindent megteszünk azért, hogy az Ön által jelzett észrevételeket megvizsgáljuk és ahol szükséges, kollégáink szakmai tudását továbbfejlesszük. Az ismert mondást szem előtt tartva – „soha ne mondd, hogy soha” – bízunk benne, hogy a jövőben lesz alkalmunk Önnek bizonyítani, hogy „Sopronban legjobb Sziesztázni”.
Minden szolgáltatással elégedettek voltunk. Egy valami van amit hiányoltunk,a szobában nincsen klíma berendezés ! Az éjszakák így nagyon melegek voltak, pedig az erkély ajtót minden éjszaka nyitva hagytuk. ( ha nem lett volna ennyire meleg az időjárás,akkor biztosan jobb lett volna )De ennek ellenére minden jó volt, tehát mindenkinek tudom ajánlani ! Köszönettel
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
3Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Vendég,
köszönjük szépen a visszajelzését. A meleg ellen a recepciónkon lehet ventillátort bérelni. Várjuk Önöket szeretettel ősszel, amikor az időjárás is enyhébb.
A hotel Sziesztában eltöltött 7 napunkat /6 éjszaka/ KIVÁLÓ minösítéssel értékelek. Nagyon jól éreztük magunkat,tetszett a szoba,a welness részleg,a vizes programok a Lövér strandra,a Tómalom fürdőre és Fertő tóra valamint a fürdőköpeny kölcsönzés lehetősége. A félpanziós ellátás során felszolgált ételek finomak és bőségesek voltak.
Hiányoltuk,hogy a Fertő tóhoz és Tómalom fürdőhöz nem kaptunk autóbusz menetrendet érkezéskor,csak kérésre utólag a recepción kézzel leírták, A személyenként 1 db törölközőt is kevésnek tartom ,véleményem szerint 3 nap után cserélni illett volna ,pláne egy ilyen kánikulában. A városnéző sétát vezető úr szuper volt , sok érdekes dolgot hallottunk Sopronról.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Nemes Lászlóné,
köszönjük visszajelzését, a kifogásolt részeken pedig igyekszünk változtatni. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is, kérem kísérjék figyelemmel őszi ajánlatainkat.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Sorompóval zárt parkoló, kamerával felügyelt: 900 Forint / éj (Foglalás nem szükséges)
Kisállat bevihető
• Nagy testű kutya, 20 kg-ig: 4000 Forint / nap (Foglalás nem szükséges) • Macska, 10 kg-ig: 4000 Forint / nap (Foglalás szükséges)
Étkezés
• bankett rendezési lehetőség • étterem / kávézó • gluténmentes étkezési lehetőség • laktózmentes étkezési lehetőség • vegetáriánus étkezési lehetőség • étterem • bár