Most a belvárosban a nevezett helyen kívül csak a helyi sarbucks kávézót találtuk nyitva. Az étterem elég tágas, gyanítom iskola időben a helyi diákok kedvelt helye, közel a központhoz, szinte benne, forgalmas, frekventált helyen van. Sajnos a fogások elég drágák, bár jó ízűek, és elegendő mennyiségűek. Két féle ételt ettünk, mindkettőre el lehet mondani, hogy finomak, jó ízvilágúak, széen hozzák a távolkeleti ízeket, hangulatot, azzal a kompromisszummal, hogy azért mérsem ott vagyunk, és egy kissé gyorsétterem feelingje van a heynek. Nagy baj a kötelező szerviz díj, amiért nálam azonnal egy csillag levonás jár. És kicsit arról, hogy a szervizdíj számomra miért nem etikus, sőt elfogadhatatlan. Anno a szervizdíj arra szolgált, hogy a vendég ne csak üldögéljen az asztalnál, semmit sem rendelve, hanem azt a kis költséget. amelybe az abrosz tisztítása és az "eszcájg" cseréje kerül, ne legyen veszteség a vendéglátó számára, és fogyasztásra ösztönözze a betérőt. Ez egy fix összeg volt, de soha nem a rendeléshez kötött, pláne nem annak értékéhez. Pontosan emlékszem, hogy pl. Olaszországban, ez 500 líra volt egységesen (ez anno fél német márka volt, csak a viszonyítás miatt). Azok az indokok, hogy "de mások is", illetve "Sok helyen" alkalmazzák, számomra értelmezhetetlenek, és értelmetlenek. Jelenleg a hazai szokás szeint a szervizdíj egy egyszerű bújtatott áremelés, ami értelmezésem szerint semmilyen módon nem állja meg a helyét, és szerencsére nagyon sok vendéglátós is osztja ezt a nézetet. Ezeket a vendéglátó helyeket előnyben részesítem, míg azokat akik a szervizdíjjal operálnak, ignorálom. Sőt! Vannak helyek, ahol pofátlanul akár 15-16%-os összegnövelést (mert értéket nem adnak érte) alkalmaznak, na az már minden aljasságon túl megy. Valóban nagyon örülök annak, hogy nagyon sok, sőt személyes tapasztalatom szerint egyre több hely elutasítja ezt az amúgy is etikátlan megoldást.