Estebéd

Öreghegyi Bika Csárda SzékesfehérvárÖreghegyi Bika Csárda Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2024. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. július 29.
Szállásadónk javaslatára kerestük fel ezt az éttermet. Csak jót tudok róla mondani.
Udvarias, kedves, segítőkész és nem utolsó sorban gyors kiszolgálás.
Az ételekből jókora adagokat kaptunk, és nagyon finomak voltak. Férjem grillezett fatányérost evett, én Cordon Bleu-t, amit már több helyen ettem, de ez az egyik legjobb volt.
Ha erre járunk, máskor is elmegyünk ide.

Öreghegyi Bika Csárda további értékelései

2017.11.16családjával
Régóta ismerjük a helyet, de sosem esett rá a választásunk. Most egy ünnepi vacsorára mentünk oda. Az épület kívül-belül szépen kialakított csárda. A berendezés kellemes, a kiszolgálás figyelmes és gyors. Az ételválaszték nagy, még hétköznap este sem volt "kifogyott" étel. Az adagok hatalmasak és...
2017.08.28gyerekekkel
Augusztus 27-én, hirtelen fölindulásból látogattunk el az étterembe párommal - akinek születésnapja volt - és gyermekemmel. Nem fűztünk nagy reményeket a helyhez, tekintve hogy nagyon sokan voltak, így gondoltuk esélyünk sincs egy szabad asztalhoz. Szerencsénkre mégis kaptunk egy csinos asztalkát...
2017.01.23a párjával
udvarias ,átlagos idejű kiszolgálás.Roppant nagy adagok-a rendelésnél vigyázni-.A pincér külön felhívja a figyelmet az adagok méretére!!! Az ételek íze, tartama kiváló nagy étvágyúaknak külön ajánlom!!!A sztékek mérete, súlya elgondolkodtató-25 dkg- egy egyszerű fatányéroson is négy szelet...