Józsi Bácsi Vendéglője és Szállodája válasza
Nagyon köszönjük értékelését, illetve hogy részletesen kifejtette a véleményét! Mindig köszönettel fogadjuk nem csak a kedves szavakat, de az észrevételeket is, amikből tanulhatunk, és könnyebben kivizsgálhatjuk a történteket, majd tehetünk róla, hogy ez többé ne fordulhasson elő!
Nekünk fontos, hogy a vendégeink elégedetten távozzanak tőlünk, és ne csalódjanak a személyzetben, a környezetben, illetve a szolgáltatásaink minőségében.
Nagyon sajnáljuk, hogy rossz élményeket szereztek nálunk. Kérjük, ha legközelebb ilyet tapasztalnak, jelezzék a pincér kollégák felé, hogy azonnal intézkedhessenek és javíthassák az esetleges hibákat. A vendégeknek azt kell kapniuk, amit rendelnek és amiért fizetnek! Mi is erre törekszünk, de a kollégáink is csak emberek, így sajnos előfordulhat, hogy ők is hibáznak. Ezúton is szeretnénk elnézésüket kérni a kellemetlenségek miatt, és bízunk benne, hogy azért idővel mégis visszatérnek hozzánk, és adnak nekünk egy újabb lehetőséget a bizonyításra! :)
2022. március 23., Józsi Bácsi Vendéglője és Szállodája, értékesítési vezető