A kiszolgáló személyzettel ellentétben,-ami,szolgáljon felmentésként,a zárt közösségbe lépő, újonnan érkezett vendég megléte,mégis. . . -ami elvárt lenne: finom, kellemes egyúttal határozott megszólítás (tapasztalt elképedtség),kérdéseit felsorakoztató vendég részére, kellő, megfelelő információ átadás-nyár lévén,fagylalt jellemzőinek feltárása a vendég részére (hiányolt próba- ízlelés, a vendég igényeit meghatározva, elmondva pár szóban, a saját ízlésnek megfelelően- nem kielégítő és pontatlan- tapasztaltak szerint geil- íz kavalkád,a tömény,tiszta összetevők hiányában. ) És még egy- pogácsák szempontjából- nyílt,meglévő, látható kínálat biztosítása (kizacskózott,áttekinthetetlen, a vevő előtt le sem kontroll-mért,megállapított fix összeges-árcimke híján, melyen feltüntetni javallt- beltartalom(sajtos,burgonyás? ? -előbbiek szerint elmondva,tippelve,még a kiszolgáló személyzet részéről is),tömeg-ár viszonylata. De hozzá kell tenni- jó a burgonyás pogácsa. A sajtos, tovább fejleszthető. . . Viszont,ár-értékben felzárkózna a Fővárosi cukrászdák nyújtotta szintre. Színvonal hiányában- felesleges és megtévesztő. /Lásd-követelmény,nem csak a fővárosban, fagylalt adagolásnál védő kesztyű viselése, folyton elvezett vízsugárban tisztított adagoló, ízleltetésre- kis próba kanál,spatula. . . Szóval,van mit fejlődni,vagy akkor ár-értékben megfelelő szintre hozni a kínált termékeket. [Moderálva- a szerk. ] Tiszteletteljes-köszönettel ,minden jót kívánunk! :)