A helyzet adta magát: ünnepeljük a születésnapomat a kedvenc helyünkön egy ilyen remek fesztivál keretein belül. Augusztusban bukkantam rá az esemény hirdetésére a FB-on, és azon nyomban elkezdtem keresni az interneten szabad szálláshelyeket. A HRS oldalán találtam is szabad szobát, ráadásul pont az Oroszlánosban, aminek nagyon megörültem. Lefoglaltam egy szobát szeptember 22-25 közötti időszakra, amiről meg is kaptam a visszaigazolást. A szállodától negatív visszajelzést (hogy esetleg nincs szabad szoba) nem kaptam. Boldogan vártam a születésnapom hétvégéjét, ami tökéletesnek látszott - akkor. A Kerekdomb Fesztivál honlapján olvastam, hogy vasárnap lesz egy záró vacsora - szintén az Oroszlánosban - amire a részvételi szádékot az info@oroszlanos. hu e-mail címen kell jelezni. Oda is írtam, amelyben kértem két fő részére hely biztosítását, továbbá megírtam, hogy van foglalásunk, a HRS oldalán keresztül. . . stb. Nem kaptam választ, ami kicsit furcsa volt, de még mindig nem akartam gyanakodni. Az érkezés előtt két héttel úgy alakult, hogy az érkezés dátumát át kellett tegyük 22-ről 23-ra, amit egy módosítás keretében meg is tettem a HRS oldalán. És ekkor ért az első kellemetlen meglepetés. A szálloda részéről . . . [moderálva, a szerk. ] a szálloda új igazgatója - annyit vetett oda: Sanos az adott időpontban nem tudjuk Önöket fogadni! Ennyi. Erre már felkaptuk a telefont és felhívtuk a szállodát. A vonal túlvégén csupa olyan magyarázatot kaptunk, ami úgy gondolom nem az én gondom: ők nincsenek jó viszonyban a HRS-sel, meg akarják velük szüntetni a kapcsolatot, ők nem kapták meg a mi foglalási kérelmünket, csak a módosítási kérelmet (? ? ) - az info@oroszlános. hu-n sem? ? ! ! És teltházuk van, sőt egész Tállyán az van, nem tudnak segíteni. Pont. Annyit sikerült kicsikarnunk az újdonsült szállodaigazgatóból, hogy amennyiben valahol üresedés van, mi leszünk az elsők. . . Mondanom sem kell, hogy azóta sem hallottunk róluk, senki nem jelentkezett. Én még írtam egy szívhez szóló levelet számukra mielőtt lemondtam a HRS foglalást, nehogy még a számlámról is levonják az ott nem töltött idő árát. . . persze arra sem jött válasz. Én magam is ügyfelekkel dolgozom, azt gondolom, hogy az lett volna a MINIMUM, hogy biztosítanak számunkra szállást, bárhol, bármi áron. És nem elsunnyogni azt, hogy augusztusban nem méltóztattak válaszolni a foglalásomra - mert talán akkor még lett volna esélyem máshol foglalni. Szeptember közepén már nem. Nagyon sajnálom, kár a helyért, mert tényleg gyönyörű, de ezzel a hozzáállással nem sok jót jósolok nekik és Mi egészen biztosan nem tesszük ott tiszteletünket többé - holott, mint azt írtam, sokszor jártunk ott és boldogan mentünk volna újra. Igazgatónő, szerintem változtasson a vendégekhez való hozzáálláson. Még egyszer, itt, nyilvános fórumon is megköszönöm, hogy sikerült elszúrniuk a születésnapomat.