Pelionban orchideálni

Hunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem TapolcaHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca a térképen

2024. októberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2024. október 17.
Már máskor is próbálkoztam, de mindig volt valami akadálya. Nyáridőben például azért nem lehet, mert ilyenkor kiköltözik az infrastruktúra meg a működtető személyzet a medencék mellé. De most nincs nyáridő, most jókor jöttem. Recepció, nem vagyok vendég, enni szeretnék az étteremben. Lehet. persze, de csak kártyával lehet fizetni. Hujjj, éppen egy hete lopták el a táskámat, az összes iratomat, bankkártyáimat a Beregben, most pótolom őket kétségbeesetten. Hát akkor az a megoldás, hogy ráterhelnek egy ilyen szobaszám-izére, aztán azt felhozom és akkor tudok a recepción kp. fizetni. Legyen! Hol az étterem? Lent az alagsorban. Mondjuk az utcaszintről nézve alagsor, a kertből nézve meg éppen szintben van. Lépcsőn leséta, ott van az étterem bejárata, ahol a belső fürdők bejárata is, dől ki a zárt fürdők jellegzetes sűrű szaga, nem éppen étvágygerjesztő. De az étterem rendben van, bementem, egy hatalmas kupola alá épült, amolyan jurta-formája van, és egyébként bent nincs senki. A rengeteg asztal közül egynél ülnek a bejárat közelében, három ember beszélgetett ott, egyébként kong az egész a magánytól. Ez csak azért is furcsa, mert emberek azért lehetnek itt valahol, a parkoló színültig van autóval, és kb. 12 óra 30-kor jöttem, a nagyon ebédidőben. Étlap, kicsi a választék, de igényesnek tűnik. Némi tanakodás után a supreme csirkemellet (zöldborsós vajas burgonyapürével, parmezán forgáccsal...) választottam. Hát mit mondjak, sokat kellett várni, nagyon. Talán a konyha nem volt rá felkészülve, hogy itt ebédidőben esznek, senkit nem láttam enni magamon kívül sehol, felálltam, sétáltam, visszaültem, de egyszer csak megjött, nem is nézett ki rosszul, nem volt sem nagyon jó, sem rossz, kellemesen eleszegettem az óriásjurtában, szinte zavartalanul, majd egy ananászlevet ittam a végén. a portán kb. 7000 forint valamennyit fizettem, a szervízdíj is benne volt a számlában. Mondták, jöjjek máskor is.
Hunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Külső képHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Külső képHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Külső képHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Étlap/itallapHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - EgyébHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - BelsőHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Külső képHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Külső képHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - BelsőHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - BelsőHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - BelsőHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - EgyébHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - EgyébHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Étlap/itallapHunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem Tapolca - Étel/ital

Hunguest Hotel Pelion - Orchidea Étterem további értékelései

2023.05.29családjával
Habár vadat nem, de halat naponta tálaltunk a (most már csak) háromcsillagos szálló éttermében. Az étterem szerencsére megőrizte a szálloda korábbi 4 csillagát a rendkívül széles választékot illetően. A szokásos müzlis felvágottas virslis sajtos vajas dzsemes kínálat mellett lehetőség volt...
2023.03.13családjával
Nagyon tetszik, jelenleg is itt vagyunk. Mindennel meg vagyunk elégedve. Nagyon finomak az ételek nagy a választék, kedves udvarias személyzet.Kimondottan gyerekbarát. KIsgyerekeseknek különösen ajánlom. Valószinűleg máskor is eljövünk majd.
2018.09.09a párjával
Egy kellemes szeptemberi hosszú hétvégén voltunk a szállodában, a reggeli és a vacsora a csomag része volt. A reggeli választék bőséges, minden igényt kielégítő. Este általában 8 után mentünk vacsorázni (9-ig lehet), a választék még ekkor is teljes volt. Háromféle leves volt mindig: egy húsos,...