A járólap mozog, amint a fürdőszobába lépek, az ajtóra lehetne egy filléres fogast szerelni a köntösöknek, mert helyszűke van, fürdőruha, törölköző, stb. nagyítós tükör ugyan van a fürdőbe, de sötét van, mint a zsákba, ez ugyan úgy vonatkozik a szoba minden lámpájára, rettentő rossz benyomást kelt az ott tartózkodás/ filléres led, égő csere/. Természetes az előre jelzett különágyat is menet közbe intéztük, arra sem figyeltek. A franciaerkély korlátjáról hullik a 100 éves lakk. A termál medencék jéghideg vize megkoronázta az első esténket, de másnapra is élvezhetetlen maradt, alig volt Vendég, aki bátorkodott a kellemetlen hideg vízbe megmártozni, nem pedig benne tartózkodni. Másnap nagy nehezen kommunikáltunk a felelős személyzettel, s közölte, hogy a 2 nappal előtti vízcsere után, méltóztattak utánanézni és észrevették, hogy nem megy az egyik szivattyú a vízcsere óta. Hol a Felelős, miért nem ellenőrzik a hibákat és nem keresik meg, amikor a Hotel nem üzemel voll telítettséggel. Szóval a termál vizes medencék című ajánlat 0 fokon sem valósult meg. Az élőzenés estek heti rendszerességéből sem tudtunk egy percet sem élvezni, mert a Földszinti Társalgó is egy unalomtanya. Valami megfelelőt is szeretnék írni, amely egyedül a félpanziós ellátás megfelelését foglalja magába. Én megértem, hogy a szálloda felújításra vár, de ezt szeretném észrevenni az ár-érték arányban. Részemről a hulló vakolat a Törökfürdő részben, a pislogó mennyezeti lámpák, a zuhanyozó laza használata, figyelmetlenség sok-sok negatív élményt adott, most voltam első alkalommal ezen szálloda vendége, de megismételni nem fogom. A hévízi Hélios, Panoráma minden formában felülírja a színvonalat, nem csak a felújítás, hanem a figyelmetlen felelős Személyzet miatt, amely alól részünkről csak az Étterem Alkalmazottai kivételek. Nyugodtan felajánlhattak volna egy meleg szobát is, mert az emeleten pedig nyitott ablaknál élvezték a vendégek az idejüket, mi pedig fagyoskodtunk. Megfontolom, hogy a szálloda felé kárigénnyel éljek, mert az ajánlott szolgáltatásból a legfontosabbat, a termál vizes medencéket nem tudtuk használni. Ezáltal egy olcsó apartmant is foglalhattam volna, és saját programot étkezéssel lényegesen olcsóbb áron tudtam volna igénybe venni. Nem kell extra dolgokat elképzelni, csak a felelős Vezetőnek, alkalmanként körbejárni, mint egy Vendég. Ezen orvosolható hibákat még felújítás előtt is fillérekből javítani lehet. Mivel még nem volt csúcsidőszak, javasoltam volna, hogy zárjanak le egy emeletet, pl. elsőt és ne kelljen a Szerviz szoba előtt a folyosón bugdácsolva haladni a babaágyak és pótágyak közt, , és vigyázni, hogy a frissen mázolt ajtókerethez hozzá ne érj. Az egyik legkellemetlenebb szállodai tartózkodásom éltem meg a Hotel Pelionba. Tisztelettel: Bohacki Aranka