Egy hölgy, aki viselkedése alapján a kis főnök, vagy csak annak képzeli magát úgy válaszolgatott a minket kiszolgáló, egyébként udvarias pultos lánynak, mintha ott sem lennénk, a stílusát nem is „méltatnám”. Ekkor még nem tudtam, hogy van Tatán olyan cukrászda, ami december 26-n kiad rendeléseket, ezért megadtuk magunkat a sorsnak és rendeltünk egy 16 szeletes, ehető képes tortát gyertyával, tűzijátékkal, szerény 9000 ft-ért. 24-n természetesen nagy volt a sor, ezzel nincs is gond, de amikor sorra kerültünk - szerencsénkre a fent említett „kedves” hölgyhöz közölte, mivel nem volt rajta a megrendelő lapon, hogy ehető képes, vagy sem ezért laminált képpel készítették el. A problémáim a következőek: a megrendelés felvételekor a második kérdés: „Telefonszám? ”, ha valami nem tiszta, akkor talán telefonálok. Kettő: szó sem volt laminált képről, ami nyilván gyorsabban elkészül és olcsóbb, arról nem is beszélve, hogy a nyomtatás minősége is kritikán aluli volt. Csupán csak azért nem hagytam ott őket, mert a fiam nagyon várta a tortáját és nem akartam büszkeségből cserbenhagyni. És igen a konklúzió nem más, minthogy a kezdetben sikeres, lelkes, feltörekvő vállalkozás kezd ipari méreteket ölteni, az alkalmazottak, kis főnökök vagy elfelejtették, hogy honnan indultak pár éve vagy már nem érdekli őket. A minőség nem javul, az árak emelkednek, a stílus, hozzáállás romlik… én kíváncsi vagyok a folytatásra, de már csak kívülállóként.