Pazar balatoni panoráma, profi kiszolgálás

Laci Pince Csárda VászolyLaci Pince Csárda Vászoly a térképen

Kiváló 2024. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2024. július 10.
A családommal vacsoráztunk az étteremben, születésnapot ünnepeltünk. 2 héttel az időpont előtt telefonáltam asztalfoglalás miatt, már akkor is nagyon segítőkészek voltak és panorámás asztalt foglaltak nekünk. A hangulat nagyon kellemes az étteremben, szép a berendezés, a szőlősorok gondozottak. Szombat este sokan voltak, szinte teltházzal üzemelt az étterem, ennek ellenére nagyon gyorsan megkaptuk az italokat és az ételeket is, ezerrel pörögtek a felszolgálók, akik végig nagyon kedvesek is voltak a sürgés-forgás ellenére. Szinte mindannyian a séf ajánlatai közül választottunk és minden nagyon finom volt, ízletesen volt elkészítve. Nagyon meg voltunk elégedve, ár-érték arányban is teljesen rendben van a hely. 6 főre körülbelül 47.000 forintot fizettünk szervizdíjjal együtt, mindenki fogyasztott főételt és desszertet, valamint alkoholos és üdítőitalt is. Egészen biztosan jövünk még ide. :)
Laci Pince Csárda Vászoly - EgyébLaci Pince Csárda Vászoly - EgyébLaci Pince Csárda Vászoly - EgyébLaci Pince Csárda Vászoly - EgyébLaci Pince Csárda Vászoly - Egyéb

Laci Pince Csárda további értékelései

2024.04.20a párjával
10 éve járunk rendszeresen. A házias ízek változatlanok, mindig ugyanaz a minőség! Bőséges adagok, nagyon gyors és udvarias kiszolgálás. A kétszemélyes Laci tálat soha nem tudjuk megenni...Finom a halászlé is. Gyönyörű a kilátás, igazi balatoni és csárda hangulat. Az árak nem magasak. Aki nem...
2022.09.22családjával
Évekkel ezelőtt "fedeztük fel" a Laci pince csárdát és ha Balaton-felvidékre vitt az utunk (márpedig elég sokszor arra vitt) mindig betértünk. Nem csak a csodálatos kilátásával vonzott bennünket a hely, hanem a remek ételekkel is, ami kitűnő, figyelmes kiszolgálással párosult. Valószínűleg idénre...
2021.08.22családjával
Szuper hely! Finom ételek! Összeszokott kollektiva,vidám,tökéletes kiszolgálás! Egy élménnyel gazdagabban távoztunk, ezért visszajárunk. Sáringer-Bátor