Tegnap sem volt semmi baj, a tanuló felszolgáló fiú szívét-lelkét beleadva, kicsit remegő kézzel pakolta elénk a finom minőségi borokat, az ételek szervírozása szintén nagyon profi módon történt. Egészen a fizetésig a szokásos jó hangulatban voltunk a lányokkal, beszélgettünk, nevetgéltünk, borozgattunk. Majd hogy megkönnyítsük a fizetés menetét, a pulthoz mentünk, ahogy korábban is szokás volt, ha szépkártyáztunk, vagy külön-külön akartunk fizetni. Illedelmesen kivártuk a sorunkat, majd közöltük az egyáltalán nem barátságos egyetlen hölggyel, hogy lehetőség szerint külön-külön fizetnénk. Olyan cirkuszt rendezett pillanatok alatt, hogy megállt a levegő az étteremben. Kiabálva közölte, hogy ezt előre kellett volna jeleznünk, mert most egyesével be kell vinni a gépbe a személyenkénti fogyasztást és azt nekünk kell bediktálni és egyébként is, ez mekkora nagy probléma. Mondtam kedvesen hogy nem gond bediktáljuk, még emlékszünk ki mit fogyasztott, bár eddig ebből nem volt ilyen probléma. . . Csapkodva, puffogva kezdte el a számlák kiadását. ami kb. fél perccel tartott tovább, mintha egyben adja. Eddig mindig bőkezűen mértük borravalót, most csak én adtam, de már azt is megbántam :) Nem is értettük igazán hogy mire volt ez a kirohanás, de az biztos, hogy nagyon rossz szájízzel távoztunk. Nem mondom hogy nem megyünk többé, mert tényleg nagyon finom ott minden, de legközelebb nem hagyom szó nélkül ezt a goromba viselkedést és remélem, hogy ez olvassák az illetékesek is és levonják a következtetéseket. Ettől függetlenül ajánlom az éttermet, mert az ételekben eddig soha nem csalódtunk