(egy borász és egy gasztroblogger). Ami az ételek minöségét illeti, mind izben, mind kivitelezésben , az elvárásaink magaslatán voltak, izletesek, szépen tálalva, stb. , ami a kiszolgálást illeti viszont, nagyon, nagyon csalódottak voltunk. 1. Az asztalfoglalás 19. 30 -ra szólt, de mi 19. 10 -re érkeztünk, azzal a reménnyel, hogy még vacsora elött megkóstolunk egy pár bort, azzal a szándékkal, hogy vásárolunk majd. De nagyon meglepödtünk amikor a pincér felrótta, hogy sokkal hamarabb érkeztünk. 2. Miután átnéztük az étlapot, úgy döntöttünk, hogy a kis degusztációt válasszuk, wine pairing-el együtt. Megint kellemetlenül érintett a pincér válasza, aki kijelentette, hogy csak elözetes foglaléssal lehet ezt választani, annak ellenére, hogy az étlapon úgy szerepel, hogy 20. 00 óráig lehet lefoglani. Interneten keresztül foglaltam asztalt és sehol nem volt feltüntetve eme információ. 3. Rendeltünk elöételt és föételt is 3 személy részére. Rendeltünk vörösmárnát turbolya velutéval, 2 személy részére és ekkor a pincér megkérdezte, hogy “ önök látták, hogy milyen árban van ez? ” , ami szerintem minösithetetlen gesztus egy fin dining étterem részéröl. 4. Az egyik föétel marhatatár volt zöldségekkel. Amikor kihozta az ételt megkértük, hogy hozzon egy kis piritós kenyeret hozzá, de a válasz megint negativ volt, azzal érvelve, hogy most a konyhán nagy a felfordulás. Végül hozott piritóst is, mert szoltam neki, hogy már tul sok negativ pontja van nálunk. 5. Megpróbáltuk összeilleszteni az ételeket a hozzá illö borokkal ( úgy ahogy az étlapban is feltünik) és megint meglepödtünk amikor a pincér, a föételhez felszolgált bort ráöntötte az elöetelnél felszolgált borra, ami még a pohárban volt ( két külömbözö bor). Arra nem is gondolt, hogy esetleg kicserélje a poharakat. A következtetés az, hogy az ételek nagyon finomak voltak, de a felszolgálás sehogy sem illik bele a 14 Gault- Millau pontba. Nagy érdeklödéssel várjuk az önök álláspontját, az általunk leirtakkal kapcsolatban. Tisztelettel,
egy vendég