Átlagos 2013. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. március 27.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Általánosságban a személyzet udvarias volt, de nagyon rideg és tartózkodó. Sajnos még egy 4 hónapos kisbaba látványa sem tudott mosolyt csalni az arcukra sem megérkezéskor, sem az ott tartozkodásunk ideje alatt (vacsora, bár stb...), sem pedig távozáskor. Csak egy kedves szó vagy mosoly, nem kerül semmibe, de mégis bearanyozza az ember napját. Aki szolgáltat annak meg különösen oda kellene erre figyelnie. A családi szobában hangyák voltak, az étteremben pedig láttunk egy kisegeret befutni a svédasztaltól a konyhába. Különben ez zavart minket a legkevésbbé, a fennt említett dolog annál inkább. Összeségében csalódás volt számunkra a híres Karos Spa, nem ez lesz a kedvenc szállodánk.
Többnyire meg voltunk elégedve mindennel, főleg a wellness részleggel, finom ételek voltak kínálva z étteremben. A személyzet nagyon kedves, jól dolgoznak, még a gyokornokok is érvényes. Ami viszont nagyon zavaros volt, a fűtés szabályzása. A fali termosztát (mindkét szóbában) nagyon érzényre...
Sajnos az étkezés kritikán aluli volt,a szobában lévő rengeteg bogárról nem is beszélve...a medence víze hideg volt.a játszó szoba viszont kíváló...az ötös .
Sajnálatos módon, csak sorolhatom a problémákat. A szobába érkezve kezet szerettem volna mosni, de a szappantartó üres volt. Mindíg van nálam természetesen, de egy 4+ csillagos szállodáról beszélek. A wellness részlegen működő női WC mosdólyára nagy betűkkel ki van írva, hogy zárva. Micsoda? A...