Átlagos
2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 18.Nem ajánlom a helyet másoknak!
2020 szeptember 17.-n érkeztünk haza Zalakarosról, ahol a Hotel Karos Spa-ban töltöttünk el három éjszakát.
Az utóbbi időben szerencsénk volt néhány wellness szállodát meglátogatnunk, bátran mondhatom, hogy a szálloda szobái, a kültéri és a beltéri medencék száma, a változatos élményelemek, az első-osztályú szauna-világ, az étterem, mind hatalmas lehetőségeket rejt magában.
Sajnos csak lehetőséget!
Lehet, hogy a pénzhiány az oka, de a szálló számomra a régi szocreál SZOT-üdülők hangulatát idézte. A szobákban történt némi felújítás, de azok minősége hagy némi kívánnivalót (például: új modern, nagy síkképernyős TV, ferdén felszerelve), Nem igazán értettem, hogy ha lecserélik a szappan és sampon adagolókat, akkor az egyébként ritkaságba menős, szuper bidé mellett, miért maradt meg a régi adagoló, amelybe töltett már nem is kapható! A falon lévő törülköző tartó a kezemben maradt, ezért annak használatától el is tekintettünk!
Az egyébként szép és kényelmesen nagy, élményelemekkel jól felszerelt medencék szélén a csempe-mozaikok hiányosak, kültéren csak az úszó-medence mellet van zuhanyzó, úgy, ezért majd mindenki zuhanyozás nélkül használta az élmény medencét, ivóvíz- kút csak a szaunában volt, máshol sajnos nem találtam egyet sem.
A személyzet fáradtnak, túlhajszoltnak tűnt, többségük ennek ellenére kedves és udvarias volt, viszont sok, számunkra fontos információt sajnos csak kikérdezéssel tudtuk megszerezni tőlük.
Bár az is lehet, hogy ez nem az ő hibájuk.
Ami a snack-ebédet illeti, csatlakozom az elégedetlenek táborába!
Lehet, hogy jó marketing fogásnak tűnik, de az végeredményt látva úgy vélem, ezt talán nem kellene erőltetni! Kevesebb elégedetlen vendég lenne!
Három nap, mind a három nap tészta; Bolognai spagetti, Garnélás-spenótos gnocchi, Spenótos tortellini.
Tapasztalat, hogy a kis tálaló edény, pillanatok alatt kifogy és hosszasan várakozni kell, mert a szakács az egyéb rendelésekkel van elfoglalva.
Történtek:
Második nap: az egyik tálalóban fél adag, pechemre ezt szeretném enni. Szólok a szakácsnak, aki éppen a másik tárolót töltötte fel; majd akkor hozok, ha mind elfogyott mondta a szakács.
Féladagot kikapar és várjuk, hogy újat hozzanak. Új adag elkészül, a várakozók pillanatok alatt velem együtt elfogyasztják, az újonnan érkezőknek már újfent várhatják a frissítést.
Harmadik nap:
Ebédnél egy felszolgáló hölgy fogadja az ital rendelésünk, majd érdeklődik a szoba számunk után, mert meg kell bizonyosodnia, hogy jogosultak vagyunk-e az ebédre, mivel körülbelül ötven vendégre számítanak és ehhez igazítják a mennyiséget.
Természetesen kettőnknek ma is kevesebb leves és tészta van a tárolókban, semmi baj, kiszedünk egy-egy levest és tésztát, plusz mindkettőből a maradék fél- fél adagot és mikor megérkezik a pótlás másokkal együtt pótoljuk a hiányosságot.
Rosszul tettük, a felszolgáló hölgy a többiekkel együtt minket is leteremtett, hogy nem úgy van, hogy mi dupla adagot fogyasztunk. Próbáltuk megmagyarázni a helyzetet, meg azt is javasoltuk, hogy talán, ha ilyen szűkösen mérik az ételt, akkor legyen tányérszerviz, a hölgy kioktató hangon közölte, hogy arra bizony nincs személyzet, de most az egyszer elnézi nekünk a mohóságunkat!
Hát mit mondjak! Közel álltam ahhoz, hogy kirúgom magam alól a széket, felállok, összepakolok és még a szállodából is távozok, de erőt vettem magamon és angyali nyugalommal, udvariasan felajánlottam, hogy kifizetek egy adagot, ha úgy érzi, hogy megkárosítottam a szállodát.
A felszolgáló hölgy dohogva otthagyott, de úgy érzem később megbocsájtott, mert amikor délután italokat rendeltem nála, barátságosan beszélgetni kezdett velem.
Elnézést a hosszantartó és negatív beszámolóért, és higgyék el nem rosszindulatból, vagy kukacoskodásból írtam le a véleményem, de sajnos a párommal együtt mélységesen csalódtunk és nem tartom valószínűnek a közeljövőben a Hotel Karos Spaban költjük el a pénzünket!
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet: Tisztaság: Ár / érték arány: Kényelem: Szolgáltatások: Étkezés: Elhelyezkedés: Hotel Karos Spa további értékelései
2024.08.16egyedül
Jó
Nagyon szép hely, a wellnes szuper. A szállodát 4 csillagosnak nem mondanám. A szoba toszta volt, viszont az ágy nagyon kényelmetlen! Egy cseppet sem lehetett pihenni rajta! Az ágynemű huzat foltos volt. A függöny szakadozott. Mi egy sarki szobát kaptunk, hát a kilátás nem volt valami szép....
2024.07.22a párjával
Átlagos
Pontosan 20 éve járunk oda. Fokozatosan romlik. Az utolsó estén nemigen volt fogyasztásunk. Két szelet dinnye egy panakotta. A gyerekek amit szeretnek nem volt. De volt pl. Kacsanyelv. Kérdezem, kinek? Mert felnőttként se tudtuk megenni. A személyzet szinte utálkozva van jelen. Ennyi pénzért...
2024.06.28gyerekekkel
Kiváló
Tavaly nyáron nyaraltunk itt,mások ajánlása után jöttünk,és most sem csalódtunk,szuper hely!Tisztaság,jó illat,kedves kiszolgálás,finom ételek,a wellness szenzációs,már most visszamennénk!Remek pihenés,a medence mellett,melynek kiváló a hőmérséklete.A játékasztalok szuperek,a játékszoba...
A Hotel Karos Spa legnépszerűbb csomagjai
Élmény, mosoly, kikapcsolódás
103.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Két ünnep között
93.800 Ft / 2 fő / éjtől félpanzióval
Ezek a szállások is érdekelhetnek
Hunguest Hotel Helios Hévíz
103.020 Ft / 2 fő / 2 éjtől all inclusive ellátással
Hunguest Hotel Pelion Tapolca
83.220 Ft / 2 fő / 2 éjtől csodás félpanzióval
Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő
401.255 Ft / 2 fő / 3 éjtől félpanzióval