Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!

Karos_2020-szeptember

Hotel Karos Spa ZalakarosHotel Karos Spa Zalakaros a térképen

Átlagos 2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 18.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
2020 szeptember 17.-n érkeztünk haza Zalakarosról, ahol a Hotel Karos Spa-ban töltöttünk el három éjszakát.
Az utóbbi időben szerencsénk volt néhány wellness szállodát meglátogatnunk, bátran mondhatom, hogy a szálloda szobái, a kültéri és a beltéri medencék száma, a változatos élményelemek, az első-osztályú szauna-világ, az étterem, mind hatalmas lehetőségeket rejt magában.
Sajnos csak lehetőséget!
Lehet, hogy a pénzhiány az oka, de a szálló számomra a régi szocreál SZOT-üdülők hangulatát idézte. A szobákban történt némi felújítás, de azok minősége hagy némi kívánnivalót (például: új modern, nagy síkképernyős TV, ferdén felszerelve), Nem igazán értettem, hogy ha lecserélik a szappan és sampon adagolókat, akkor az egyébként ritkaságba menős, szuper bidé mellett, miért maradt meg a régi adagoló, amelybe töltett már nem is kapható! A falon lévő törülköző tartó a kezemben maradt, ezért annak használatától el is tekintettünk!
Az egyébként szép és kényelmesen nagy, élményelemekkel jól felszerelt medencék szélén a csempe-mozaikok hiányosak, kültéren csak az úszó-medence mellet van zuhanyzó, úgy, ezért majd mindenki zuhanyozás nélkül használta az élmény medencét, ivóvíz- kút csak a szaunában volt, máshol sajnos nem találtam egyet sem.
A személyzet fáradtnak, túlhajszoltnak tűnt, többségük ennek ellenére kedves és udvarias volt, viszont sok, számunkra fontos információt sajnos csak kikérdezéssel tudtuk megszerezni tőlük.
Bár az is lehet, hogy ez nem az ő hibájuk.
Ami a snack-ebédet illeti, csatlakozom az elégedetlenek táborába!
Lehet, hogy jó marketing fogásnak tűnik, de az végeredményt látva úgy vélem, ezt talán nem kellene erőltetni! Kevesebb elégedetlen vendég lenne!
Három nap, mind a három nap tészta; Bolognai spagetti, Garnélás-spenótos gnocchi, Spenótos tortellini.
Tapasztalat, hogy a kis tálaló edény, pillanatok alatt kifogy és hosszasan várakozni kell, mert a szakács az egyéb rendelésekkel van elfoglalva.
Történtek:
Második nap: az egyik tálalóban fél adag, pechemre ezt szeretném enni. Szólok a szakácsnak, aki éppen a másik tárolót töltötte fel; majd akkor hozok, ha mind elfogyott mondta a szakács.
Féladagot kikapar és várjuk, hogy újat hozzanak. Új adag elkészül, a várakozók pillanatok alatt velem együtt elfogyasztják, az újonnan érkezőknek már újfent várhatják a frissítést.
Harmadik nap:
Ebédnél egy felszolgáló hölgy fogadja az ital rendelésünk, majd érdeklődik a szoba számunk után, mert meg kell bizonyosodnia, hogy jogosultak vagyunk-e az ebédre, mivel körülbelül ötven vendégre számítanak és ehhez igazítják a mennyiséget.
Természetesen kettőnknek ma is kevesebb leves és tészta van a tárolókban, semmi baj, kiszedünk egy-egy levest és tésztát, plusz mindkettőből a maradék fél- fél adagot és mikor megérkezik a pótlás másokkal együtt pótoljuk a hiányosságot.
Rosszul tettük, a felszolgáló hölgy a többiekkel együtt minket is leteremtett, hogy nem úgy van, hogy mi dupla adagot fogyasztunk. Próbáltuk megmagyarázni a helyzetet, meg azt is javasoltuk, hogy talán, ha ilyen szűkösen mérik az ételt, akkor legyen tányérszerviz, a hölgy kioktató hangon közölte, hogy arra bizony nincs személyzet, de most az egyszer elnézi nekünk a mohóságunkat!
Hát mit mondjak! Közel álltam ahhoz, hogy kirúgom magam alól a széket, felállok, összepakolok és még a szállodából is távozok, de erőt vettem magamon és angyali nyugalommal, udvariasan felajánlottam, hogy kifizetek egy adagot, ha úgy érzi, hogy megkárosítottam a szállodát.
A felszolgáló hölgy dohogva otthagyott, de úgy érzem később megbocsájtott, mert amikor délután italokat rendeltem nála, barátságosan beszélgetni kezdett velem.
Elnézést a hosszantartó és negatív beszámolóért, és higgyék el nem rosszindulatból, vagy kukacoskodásból írtam le a véleményem, de sajnos a párommal együtt mélységesen csalódtunk és nem tartom valószínűnek a közeljövőben a Hotel Karos Spaban költjük el a pénzünket!
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Átlagos
Tisztaság:
Ár / érték arány:Átlagos
Kényelem:
Szolgáltatások:
Étkezés:Átlagos
Elhelyezkedés:Kiváló

Hotel Karos Spa további értékelései

2025.01.27gyerekekkel
Gyenge
Sajnos az étkezés kritikán aluli volt,a szobában lévő rengeteg bogárról nem is beszélve...a medence víze hideg volt.a játszó szoba viszont kíváló...az ötös .
2024.12.05a párjával
Átlagos
Sajnálatos módon, csak sorolhatom a problémákat. A szobába érkezve kezet szerettem volna mosni, de a szappantartó üres volt. Mindíg van nálam természetesen, de egy 4+ csillagos szállodáról beszélek. A wellness részlegen működő női WC mosdólyára nagy betűkkel ki van írva, hogy zárva. Micsoda? A...
2024.12.02gyerekekkel
Kiváló
Az ott dolgozók kedvesek, segítőkészek voltak. A reggeli és a vacsora bőséges, minden igényt kielégítő volt. Lenyűgöző tea, gyümölcslé és tej választék. A sütemények mindig nagyon finomak voltak, a kedvencünk az almás pite volt A hotel nagyon hangulatos volt karácsonyi díszítés és a kültéri...

A Hotel Karos Spa legnépszerűbb csomagjai

 Zalakaros - Élmény, mosoly, kikapcsolódás (min. 2 éj)
Élmény, mosoly, kikapcsolódás
119.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
 Zalakaros - Május 1. (min. 2 éj)
Május 1.
139.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
 Zalakaros - Napi ár
Napi ár
80.800 Ft / 2 fő / éjtől félpanzióval
 Zalakaros - Húsvét
Húsvét
102.800 Ft / 2 fő / éjtől félpanzióval
 Zalakaros - Pünkösd (min. 2 éj)
Pünkösd
139.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Ezek a szállások is érdekelhetnek
Hunguest Hotel Helios Hévíz - Legjobb ár all inclusive ellátással a hévízi Hunguest Heliosban
Hunguest Hotel Helios Hévíz
105.570 Ft / 2 fő / 2 éjtől all inclusive ellátással
Hunguest Hotel Pelion Tapolca - 2 éjszakás ajánlat félpanzióval
Hunguest Hotel Pelion Tapolca
90.820 Ft / 2 fő / 2 éjtől csodás félpanzióval
Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő - Húsvét
Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő
210.810 Ft / 2 fő / 3 éjtől félpanzióval