Jó 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. december 8.
Ajánlom a helyet másoknak is!
2016 karácsonyán megleptek gyermekeink egy Gulliveren vásárolt kuponnal. Háromszor próbáltuk igénybe venni, de minden alkalommal azt közölték, hogy a kért időpontra sajnos nincs szabad szobájuk.(Mint kiderült, ez egyszerűen hamis közlés volt...) A recepciós hölgy közlése szerint "kuponos" vendégre csupán néhány szobát használnak. Így - élve az apróbetűs megjegyzéssel - "a szálloda az utalványok beválthatóságát a mindenkori szabad, utalványok beváltására fenntartott kapacitás függvényében tudja vállalni adott időpontban", a vendég által kértnél legkorábban két hónappal későbbi időpontot tartottak elfogadhatónak. A helyszínen elkotyogták, hogy egyes kuponos oldalaknak van éves keretük, amire külön szobaszámot tartanak fenn... Az értékesítési vezető minősíthetetlen hangnemben "tájékoztat", szívességet téve a vendégnek. Kérem, hogy ebbe a szállodába ajándéknak semmiképpen ne vásároljanak utalványt, mivel a megajándékozott csak nagy tortúra után veheti igénybe a kifizetett csomagot! Egyébként: - az étteremben dolgozók kedvesek,szolgálatkészek, - a konyha kiváló, - a szoba megfelelő méretű, - a wellness részleg esetenként zsúfolt, kevés a fogas.
Minden rendben volt,kedves volt mindenki,az árak olyanok,mint máshol. A pincérek mindenre figyeltek,emlékeztek előző este mit ittunk a vacsorához, illedelmesen, nem tolakodóan kérdezte,hozhatja e ugyan azt,vagy mást szeretnénk. Választékos reggeli és vacsora kínálat volt. Meglepően szép és nagy...
Harmadik alkalommal tértünk vissza a Hotelbe, most épp karácsony alkalmával és most sem csalódtunk! A hotel felszereltsége, a szobánk, az ételek most is tökéletesek voltak mint eddig. Karácsony alkalmával még kis ajándékot is kaptak a vendégek. De ezen felül amit "kaptunk" azt szavakkal nem...