Jó 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. december 8.
Ajánlom a helyet másoknak is!
2016 karácsonyán megleptek gyermekeink egy Gulliveren vásárolt kuponnal. Háromszor próbáltuk igénybe venni, de minden alkalommal azt közölték, hogy a kért időpontra sajnos nincs szabad szobájuk.(Mint kiderült, ez egyszerűen hamis közlés volt...) A recepciós hölgy közlése szerint "kuponos" vendégre csupán néhány szobát használnak. Így - élve az apróbetűs megjegyzéssel - "a szálloda az utalványok beválthatóságát a mindenkori szabad, utalványok beváltására fenntartott kapacitás függvényében tudja vállalni adott időpontban", a vendég által kértnél legkorábban két hónappal későbbi időpontot tartottak elfogadhatónak. A helyszínen elkotyogták, hogy egyes kuponos oldalaknak van éves keretük, amire külön szobaszámot tartanak fenn... Az értékesítési vezető minősíthetetlen hangnemben "tájékoztat", szívességet téve a vendégnek. Kérem, hogy ebbe a szállodába ajándéknak semmiképpen ne vásároljanak utalványt, mivel a megajándékozott csak nagy tortúra után veheti igénybe a kifizetett csomagot! Egyébként: - az étteremben dolgozók kedvesek,szolgálatkészek, - a konyha kiváló, - a szoba megfelelő méretű, - a wellness részleg esetenként zsúfolt, kevés a fogas.
nagy szobák, tisztaság, kellemes étterem fix szobához rendelt asztallal, ételek nagyon jók, változatos konyha, reggel rendelésre frissen készítik a különböző tojás alapú ételeket felár nélkül, ez része a szolgáltatásnak, wellness részlegben úszómedence, gőzkabin, sima és infra szauna, nyáron...
Kellemes 3 napot töltöttünk a hotelben. Ami jellemző volt: tisztaság, kedves személyzet, családias hangulat, nagyon jó wellness rézsleg, ételekből bőséges választék.