A melegentartás problémát okozhatott, mert sajnos kicsit kihűlve, kiszáradva kerültek elénk, az egyébként ígéretesnek látszó ételek. Ellensúlyozták a kellemetlenséget a személyzet tagjai, akik szinte mindannyian vérbeli vendéglátósok. Szinte. . . Kivéve egy recepciós hölgyet. Az Ő nevét nem jegyeztem meg, de a stílusa nagyon is megmaradt, mint rossz élmény. Bármilyen segítséget kértünk, kioktatást kaptunk. Persze próbálta udvarias szavakba csomagolni, de a végén úgy éreztük, ostoba, vidéki libák vagyunk, akikre ráfér némi lecke, hogy hogyan is kell pl. a klímát használni, illetve, mi a menete a napi takarításnak, különös tekintettel arra az esetre, ha akkor, amikor bekopogtat a takarító, éppen nem alkalmas a takarítás, mivel balga módon éppen a zuhany alatt tobzódunk, vagy neadjég, a wc-t használjuk. . . Azért elég leforrázott érzés, amikor hirtelen nem tudsz reagálni, csak később merül fel benned, hogy be kellett volna mutatkozni neki: "Én vagyok a Vendég", igen, belőlem élsz és kapod a fizudat havonta. Akinek viszont a nevét megjegyeztük, mert arra méltán érdemes, az Nikol. Na, ilyennek kellene lennie minden vendéggel foglalkozónak. Említést tennék még a jó kis wellnes részlegről, ami igen kellemes órákat szerzett, miután nagy túrákat tettünk, és alaposan elfáradtunk. Mindent összevetve, a szálláson két vendégriasztó van, ez a szőke, antiszociális recepciós, valamint az ételek tökéletlensége. Ha ezeken javítanának, akkor tökéletes értékelést kapnának, abban biztos vagyok.