Az egész Wellness részleg kicsi és érdemtelen a szálloda kapacitásához képest. Személyzet ott nincs tehát boldogul a vendég ahogy tud a beígért szauna törölköző vagy van vagy nincs . A recepció személyzete próbál mosolyogni , de érdemben sem felvilágosítást nem hajlandóak adni , sem a felmerülő problémákat nem óhajtják kezelni . Az étel kínálat talán a másod osztályú szintet éri el , nem túl élvezetes ! Az étterem személyzete próbálkozik erősen tartani a szintet , de a lehetőségeik ebben korlátozottak , pl: Nincs elég hűtő nem érkezik idejében a jég ! Egy jó igazgató egy kis odafigyeléssel , a provizórikus dolgok felújításával paradicsomot varázsolhatna ebből a szállodából ! Én drukkolok nekik ! Egyenlőre ezen a szinten inkább katasztrófa turizmus ! ! !
Zichy Park Hotel válasza
Kedves Vendégünk!
Először is szeretném megköszönni, hogy bizalmat szavazott nekünk, és ellátogattak szállodánkba.
Amikor a szálloda újranyitásának gondolata mellett döntöttünk, minket is a hely kisugárzása, a táj és a környezet elbűvölő együttese ösztönzött cselekvésre.
Kérem, engedje meg, hogy elnézését kérjem az Ön által fölsorolt hibákért, és hogy nem volt felhőtlen a kikapcsolódásuk nálunk. Csalódottságomat alapvetően az indokolja, hogy az Ön által is említett odafigyelés hiányát vélem felfedezni én is sorai között.
A tetőtéri szobákkal kapcsolatos temperálási problémát mi is tapasztaltuk az újranyitás okán, amelyek megoldására bár biztosítékot kaptunk, még sem sikerült megoldani. Ennek kapcsán a következő intézkedéseket tettük: a szobák ablakait hővédő fóliákkal látjuk el, a tetőszigetelésbe un. tükör fóliát helyezünk, mindezeket a napfény kizárásának érdekében. A légkondicionálók átalakítása is folyamatban van, a korábban tervezett geotermikus hőcserén alapuló hűtési technológiát más megoldással váltjuk föl.
A szauna fűtési kapacitásait megvizsgáltuk, és magunk is azt tapasztaltuk, hogy a nyitás előtt még jól működő fűtés nem megfelelően teljesít. A szauna gépészek a jövő héten jönnek ki és cserélik le a meghibásodott alkatrészeket.
Az étteremmel és italkínálattal megfogalmazottak kapcsán a szükséges berendezések rendelkezésre álltak/állnak, a terület felelősével a feladatokat átbeszéltük: az italok és ételek sztenderdizálása, a felszolgálás módjának rögzítése, a munka megszervezése és a kollégák beosztása.
Észrevételei nagyon sokat segítettek abban, hogy munkánkat jobban végezzük, és szállodánk valóban azzá a gyöngyszemmé váljon, amit Ön említ és amit mi magunk is célként jelöltünk meg.
Bízom benne, hogy a jövőben még lesz alkalmunk vendégeink között üdvözölni, és személyesen is meggyőződnie arról, hogy minden pillanatban szolgáltatásaink javításán dolgozunk. Amennyiben bármilyen egyéb ötlete, gondolata van szállodánkkal kapcsolatban, akár személyesen is fordulhat hozzám bizalommal telefonon vagy elektronikus levelezési címen.
Javaslatait, észrevételeit megköszönve,
Tisztelettel:
Bottyán István
Igazgató
2016. június 6., Zichy Park Hotel, igazgató