Sajnos az állapota nagyon leromlott. A marokkói fürdő ütött-kopott, közel sem olyan, mint a fotókon, és ez elmondható a sportközpontra is. Régi, elavult játékgépek és eszközök, ahol előre felhívták a figyelmünket, hogy némely gép nem fog jól működni, de csak jelezzük. A szobában lévő illemhely büdös, a matracnak csak az egyik fele volt használható, mert annyira ki volt feküdve. A párnák használhatatlanok, a kapott köntös ételszagú volt. Mindezek ellenére élhető lett volna, bár ár-érték arányban nem volt megfelelő, de ami miatt senkinek sem ajánlanánk, az az étkezések kivitelezése. /reggelit kivéve/ Az olyan vendég mint mi, aki ott hagy 2 napra 200 ezer forintot, egy ugyanazon fogadóba kell hogy étkezzen azokkal, akik csak látogatják az élménybirtokot. Első napon 1 busznyi látogató nyugdíjassal, és az ott táborozó gyerekekkel kellett megküzdenünk a helyekért, mindösszesen 4 borzalmas minőségű ételből lehetett választani, semminek az ára nincs kiírva, és a helyiség meleg és büdös ételszagú. Másnap talán még rosszabb volt, és a létesítményen belül nincs más lehetőség a fő étkezésre napközben. Régen volt étterem része, ami fantasztikus volt és bármikor elérhető. Gyermekeknek vagy azoknak, akik egészségesen szeretnének étkezni, annak lehetősége sincs. Ha előtte nem iszunk koktélt, akkor kocsiba ültünk volna éttermet keresni. Ez a megoldás, és az a hely elrontja az egész ott töltött időt, nem beszélve az ordító rádióból szóló elektronikus zenéről, ami nem éppen korhű, és oda nem illő. A vacsora az első nap fantasztikus volt, a második napon valószínűleg pihenőnapos lett a szakács. . . Ez a visszajelzés egyben egy kérés azok nevében, akik még most tervezik a foglalást, hogy ha ezt hosszú távon szeretnék valóban 4 csillaggal működtetni, akkor legyen egy étterme a szállodának. Értem én, hogy kellett a nagyüzemre való átalakítás, de el is vesztette varázsát, és ezt több ott lévő, már előzetes tapasztalattal rendelkező vendéggel észrevételeztük.
Puchner Kastélyszálló válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szánt ránk és megosztotta véleményét velünk! Kérjük, engedje meg, hogy pár sorban reagáljunk az Ön által leírtakra.
Örömmel olvastuk, hogy munkatársaink hozzáállásával, a tisztasággal, valamint a svédasztalos reggeli kínálatával meg volt elégedve.
Szállodánkat, valamint a kínált szolgáltatások minőségét folyamatosan fejlesztjük, újítjuk, ennek kapcsán pozitív visszajelzéseket szoktunk kapni vendégeinktől. Tisztelettel elutasítjuk azon állítását, hogy szállodánk állapota leromlott, és hogy bármi ütött-kopott lenne. A honlapunkon igyekszünk a valóságnak megfelelő, aktuális információkat, fotókat közölni. Sajnáljuk, hogy sem a Marokkói fürdőnk, sem Sportközpontunk nem nyerte el tetszését.
A szobában tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük! Amennyiben a helyszínen jelzi számunkra panaszát, úgy munkatársaink azonnal próbálták volna orvosolni a felmerült problémákat. Sajnos utazáskor, vagy azt követően erre már nincs lehetőségünk. Kérésre matraccserét, vagy fedőmatracot, illetve köntös cserét is tudunk biztosítani vendégeinknek.
Főétkezésre valóban az Élménybirtok területén található Fogadóban van lehetőség (míg Fürdőházunkban különböző szendvicsek, lepények és saláták közül tudnak választani szállóvendégeink), ahol vendégeink többféle étel közül választhatnak. Itt minden esetben 4 féle húsétel, és 3-4 féle köretből választhat mindenki. Az itt található húsok nagy része szuvidált, magas minőségű termék, a teljesség igénye nélkül kacsacomb, sertés borda, csülök, bébi csirke. Természetesen mindenki ízlésvilágának nem tudunk megfelelni minden esetben, de teljes mértékben visszautasítjuk azon állítását, hogy ahogy Ön fogalmaz, az ételek minősége borzalmas lenne. Az árak minden esetben fel vannak tüntetve, külön a bejáratnál kihelyezett étlapon, valamint közvetlenül az ételeknél is, sajnáljuk, hogy elkerülte a figyelmét.
A vacsora alkalmával minden este 2 féle levest, 4-5 féle főételt (köztük tésztaételt és/vagy vegetáriánus ételt), 4 féle köretet, 4-5 féle desszertet és gyümölcsöket szolgálunk fel. Vendégeink visszajelzései alapján vacsoránk minőségét és választékát folyamatosan fejlesztjük. Nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy a büféasztal kínálatát és minőségét tekintve mindenki megtalálja a számításainak megfelelő ételt. Sajnáljuk, hogy az Ön esetében ezt nem sikerült teljesítenünk.
Köszönjük az étteremre tett építő jellegű javaslatát, mely hozzásegít bennünket ahhoz, hogy folyamatosan meg tudjunk felelni vendégeink igényeinek, a jövőben mindenféleképpen átgondoljuk!
Bízunk benne, hogy a jövőben visszatérnek még hozzánk, és akkor pozitívabb élményekkel fognak távozni szállodánkból. Minden jót kívánunk!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. július 19., Kollár Márk, Puchner Kastélyszálló