Szörnyű
2019. november 23.a párjával járt itt 15 Nehéz jó vélemények után egy nagyon rosszat írni, de a mi esetünk nem is szokványos. A barátnőmmel egy 2 éjszakás wellness hétvégére mentünk Bikalra, a Puchner kastélyszállóba. Már többször jártunk itt és eddig különösebb problémánk nem volt a hellyel, de most egy teljesen új helyzettel és a személyzet, valamint a hoteligazgató, a probléma megoldásához történő hozzáállásával kerültünk szembe.
Az történt, hogy ottlétünk második napján, a délutáni fürdőzés után felmentünk a szobába ledőlni kicsit a vacsora előtt. Itt az ágyon fekve szembesültünk vele, hogy a szoba már nem egyedül a mienk, hanem megosztjuk azt egy népes EGÉR családdal. Az igaz, hogy előző nap én felelőtlenül egy kibontott chipses zacskót hagytam az asztalon, de mentségemre legyen szólva, arra álmomban sem számítottam, hogy azt egy egércsaláddal fogom majd később megosztani. Azt már csak remélni mertem, hogy a chipset egyedül és nem az egerekkel közösen fogyasztottam el. De az egészben nem is az egerek a hab a tortán, - bár megjegyzem, egy 4*-os szállóban napi 30eft/éjszaka áron nem erre számítana az ember - hanem az esemény közlésekor a személyzet személyes, és a szállodaigazgató levélbeli hozzáállása, magyarázata a dologra. Miután több képet készítettem az egerekről, elmentünk a recepcióra elmesélni a felfedezést, ahol a recepciós faarccal és flegmán annyit mondott, hogy "VIDÉKEN VAGYUNK, EZ VAN! ". Ez szerintem pofátlanság. Az, hogy egy alkalmazott - aki NEM a tudósklub rendes tagja - ennyire képes az hagyján, de, hogy a szálloda igazgatója, aki levelében ugyanerre hivatkozik, az felháborító. Ezen érvelés mentén akkor, a fővárosi szállodák kivételével bárhol találkozhatunk egerekkel a szállodai szobákban. Megjegyzem, rengeteg wellness szállóban jártunk már szerte az országban, de még a leg lepukkantabban sem volt szerencsénk egerekhez. Másik szobát ugyan kaptunk, de a 2 éjszakás pihenés egy fél napja így is az egerek fényképezésével, a reklamációval és a költözéssel telt el. Csak érdekességként jegyzem meg, hogy ezt a kommentet a szálló honlapján lévő vendégkönyvbe is szerettem volna közzétenni, de úgy látszik cenzúrázzák, mert nem jelent meg. Mondjuk nem meglepő, mert itt 2000 óta csak jó vélemények vannak. Ennyit a szabad véleménynyilvánításról. Mindenkinek kellemes és egérmentes nyaralást kívánunk a szállóban!
1Személyzet
1Tisztaság
1Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
2Elhelyezkedés
Puchner Kastélyszálló válasza
Tisztelt Vendégünk!
Ahogy Ön is írta korábbi levelében, semmilyen szálloda profiljába nem illik bele az, hogy egér legyen a szobában, az okozott kellemetlenségekért a helyszínen is, és levélben is elnézését kértük. Sajnos, olykor előfordulnak olyan hibák, amire nincs megfelelő ráhatásunk minden igyekezetünk ellenére sem.
3 éve foglalkozom vendégkezeléssel a Puchner Birtokon és ez idő alatt egyszer sem fordult elő, hogy a szobában egér vagy más rágcsáló lett volna. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ilyen probléma ne fordulhasson elő, havonta több alkalommal jön hozzánk rágcsálóirtó, a hivatalos előírásokhoz képest több alkalommal is megrendeljük a szolgáltatást, pénzt és fáradtságot nem spórolva ezzel magunknak annak érdekében, hogy épületeink kártevő mentesek legyenek. Minden területen fokozottan ügyelünk arra, hogy ezek az állatok ne okozzanak problémát, de mint Önök is láthatták szállodánk elég nagy területen fekszik. Több helyen tartunk állatokat és tárolunk takarmányt, a környéken sokan foglalkoznak mezőgazdasággal, aminek mindnek az a következménye, hogy rágcsálók nagyobb számban fordulhatnak elő.
Nem helytálló, hogy itt elhelyezett véleménye alapján egy egész egér családról ír, míg privát levélváltásunk során - amely után írta ezt a bejegyzést, abból kifolyólag, hogy nem felelt meg Önnek az általunk felajánlott kompenzáció - egyetlen egy egérről volt szó végig és a helyszínen is végig egyetlen egy egérről beszélt. Recepciós kollégáink soha nem mondanának olyat, hogy: VIDÉKEN VAGYUNK, EZ VAN! ". Személyesen és e-mailes egyeztetésünkkor is megerősítette, hogy kollégánk először nem tudott segíteni telt házra való hivatkozással, viszont alapos utánajárást követően sikerült megoldani a problémát.
Recepciós kollégánk még a telt ház ellenére is minden tőle telhetőt megtett, hogy a segítségükre legyen. Néhány telefonos egyeztetés után kiderült, hogy egy opciós szobafoglalás betegség miatt felszabadul. A szoba minőségben ugyanazt a szintet képviselte mint a korábbi. Azonban ahhoz, hogy a megfelelő információhoz kollégánk hozzá jusson időre volt szüksége. Személyes levélváltásunkban arra hivatkozott, hogy a kellemetlen helyzet megoldása nem lehetett több 1 óránál és mialatt Önök elmentek vacsorázni, annak végeztével az új szoba készen is állt. Úgy gondoljuk, hogy a költözködés sem vehetett igénybe túl sok időt mivel az eredeti szobához képest kettő szobával arrébb elhelyezkedő szobába költöztek. Ennek tükrében az Ön által írt fél napot túlzónak érezzük.
A mindenki számára kényelmetlen szituációt igyekeztünk a legjobb tudásunkhoz mérten megoldani, a kellemetlen élményt kompenzációval enyhíteni, amit sajnos nem fogadtak el.
Tisztelettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2019. december 4., Puchner Kastélyszálló, igazgató