vagy nem tudták,hogy az étterem "benne van" egy kuponos akcióban,vagy nem volt kedvük a borongós,esős napon a vendégekhez. Mi inkább az utóbbira tippelünk. . . sajnos :(
Miután "regisztrálták" a pincérek, hogy miért is jöttünk, az egyik, a legidősebb pincér, az asztalunkhoz "vezetett" minket. Na abban nem volt köszönet! ! ! Persze, nem várja el az ember, hogy úgy ugrálják körül őt, mint egy uralkodót, de legalább egy tessék, vagy egy foglaljon helyet vagy hasonló mondatfoszlány elhagyhatta volna a száját. Nagy nehezen rádöbbentünk,hogy melyik lesz a mi asztalunk. . . és leültünk. A "kinti" részbe ülhettünk le végre,ahol majd megfagytunk. . . tudjuk,hogy nem volt azon a napon jó idő, de mivel az étterem belső része nem volt teljesen tele, így logikusabbnak láttuk volna,ha mindenkit a melegebb helyre ültetnek le. . . A "mi" pincérünk azzal sem foglalkozott, hogy az étel felszolgálásáig szeretnénk-e fogyasztani valami innivalót. . . úgy otthagyott minket,mint eb a Szaharát. . . Több,mint 10 perc, ismétlem 10 perc, elteltével kértük meg a másik, környékünkön "nyüzsgő" pincért, hogy hozzon nekünk innivalót,míg várakozunk az ételre. . . Ő tőle aztán végre megkaptuk az italunkat (narancslé),mielőtt a tálat kihozták :)
Az ételre nem tudunk kifogást mondani, bőséges volt és finom, nem csalódtunk benne. . . Értjük mi,hogy a kuponos akcióval nem biztos, hogy jól jár az étterem, de akkor vagy nem kell ilyet meghirdetni, ilyenben részt venni, vagy pedig úgy kell hozzáállni a dolgokhoz, hogy majd vége lesz egyszer, és mindent maximálisan megteszünk a bejövő ilyen vendégek elégedettségéért. Sajnos, nem jöttünk el teljesen elégedetten, pedig nagy várakozással mentünk oda, mivel soha nem voltunk még ott, pláne abba a csodás környezetbe, ami körülveszi az éttermet.