A Westend 1999-es megnyitása óta működik a bevásárlóközpont alsó szintjén a Hisztéria Cukrászda. A honlapjuk alapján szimpatikus társaságnak tűnik, tápiószecsői családi vállalkozás, ott helyben egy fagylaltüzemük van, és nagykereskedelemmel is foglalkoznak, azonban szemmel látható, hogy a Westendben lévő egységet más vezetés és egészen más alkalmazottak viszik.
A fagylalt amúgy tényleg nem lenne rossz szerintem, és elég széles a választék is, 32 féle olasz kézműves fagylalt, árban is lényegesen olcsóbb, mint pl. az étkezdesor másik végén lévő fagyizó, azonban a kiszolgálás kifejezetten kelletlen, unott, a fiatal lányok mintha csak kínjukban dolgoznának ott. . . ez a benyomásom nem egyszeri látogatás alapján alakult ki, mivel a környéken lakunk, elég sokszor megfordulok errefelé. Visszatérő szokásuk, hogy a fagyi mennyiséget is szimpátia alapon osztogatják, biztosan más is ismeri azt a trükköt, hogy a gombócot a tölcsérbe helyezés előtt jól lehúzzák, így végül jó, ha fele mennyiség kerül bele. Persze ettől még így is van elég vásárlójuk, s amíg ez így lesz, addig valószínűleg nem is nagyon fognak változtatni ezen a hozzáálláson. A sütemények viszont drágák szerintem, a legtöbb 500 Ft feletti és egyáltalán nem különlegesek, méretre pedig átlagosak, nem nagyok. Beülni nem szoktam, mindig elvitelre vásároltam náluk.
Először ültünk be ebbe a cukrászdába a szüleimmel. Egy jó mozizás után szerettünk volna egy jó sütit enni. Egy göndör hajú srác, flegmán állt a pultban, nem köszönt és nem kérdezte meg mit kérek. Nem csináltam nagy ügyet ebből, inkább próbáltam kikérni a sütiket, de a srác meg sem mozdult. Kérdeztem, hogy beszél magyarul?
Kollegina ott állt mögötte és tőle is érdeklődtem. Majd a lány közölte, hogy a srác, azért nem szolgál ki, mert nem mondtam, hogy kérem szépen. Mi ez, illemóra? Én illedelmes voltam, ő meg tök flegma, még ő akarja a vevőt illemre nevelni? Ilyet, hogy engedhetnek meg a főnökök. Nem sűrűn fogunk egy ilyen kellemetlen helyre beülni. A sütik finomak, de a hely hangulata borzalmas.
A kiszolgáló kérdésemre megerősítette, hogy a fagylaltot súly alapján árazzák. Úgy tűnt, rá is tette a mérlegre a fagyit, és egy fél pohárnyiért fizettem 980 forintot. Fél óra múlva megint arra sétálok, és látom, hogy valaki 1200 forintot fizet egy azonos méretű pohár fagylaltért, csak abban a pohárban púpozottan állt a fagyi, legalább háromszor annyi volt, mint az enyém.
Hogy biztos legyek a dolgomban, meg is kérdeztem a hölgyet, mennyit fizetett az adagért - valóban 1200 forintot. Én csak a citromosat kóstoltam, finom, bár egy kicsit édesnek tűnt, de nem gond, mert ezután már csak a keserű íz maradt a számban. Valóban messziről kerülni fogom ezt a helyet, és remélem, mások is ezt teszik.
Mámorító macaronok, szemet gyönyörködtető sütemények, jópofa elnevezések, változatos alapanyagokból készült fagylaltok. Csupa jó benyomás úgy első pillantásra. Kár, hogy a különlegesebb fagylaltokból nincs cukormentes, így aztán kérek egy gombócnyi epret. 65 Ft dekája, ki van írva. Meg az is, hogy várjuk meg a mérlegelést.
Szemüveges, duci ifjú hölgy a fagyifelelős, a fejében nyilván beépített mérleg és számológép. Ken egy keveset a tölcsérre, és közli, hogy 500 Ft. Úgy látszik, öregszem és lassul a felfogásom, mert meglepetésemben kezébe nyomom az ötszázast. Ahelyett, hogy kérném, mérje le, esetleg kacagva felajánlanám, hogy ennyiért nyalogassa el ő, vagy inkább dugja … el a vevők elől a mérlegelésről szóló feliratot. A fagyi elég jó volt, olyan jó átlagos, amilyet max. 350 Ft-ért szoktam enni flancos belvárosi fagyizókban.
Félrevezetően feltüntetett fagylaltár. Szemmértékre a dagolt fagylalt. A vendégek pofátlan átverése. Mostantól messze elkerülöm és minden fórumot megragadok negatív tapasztalatom ismertetésére. Ez a fagylalt nem érdemli meg. hogy ilyen üzlet árusítsa! Ennél sokkal többet érdemel. Remélem, a fogyasztóvédelem addiglátogatja őket, amíg becsületesek nem lesznek. Most nem azok, sajnos.
Ebéd után gondoltuk iszunk egy kávét. A meglepő nevű kávézó fagyit is kínált, sőt megláttuk a kedvencünket is, így le is táboroztunk az egyik asztalnál. A kávézó a "soron van", előtte a sétáló rész választja el a kihelyezett asztaloktól. Na, gondoltam a tettek mezejére lépek és kérek a pultnál, mivel senki nem jött oda hozzánk.
A fagyis lány tájékoztatott, hogy kávét ne nála kérjek, hanem egy kolleginával arréb "bent". Mondom jó, akkor itt a fagyit intézem. Adagolás közben rájöttem, hogy nem is tölcsérben, hanem műanyag tálkában kérjük. Ez nem túlságosan tetszett a lánykának, de kis durcival, azért csak megcsinálta. Itt jegyezném meg, hogy a két műanyag (valójában papír) tálka ára 100 Ft volt! Leültünk, megettük, finom volt. Ekkor leült a mellettünk levő asztalhoz két hölgy és láss csodát, már jött is a felszolgáló és fel is vette a rendelést. Ekkora már lemondtunk a kávéról és levonva a konzekvenciát - hogy mi csak "bent" kérhetünk - távoztunk is. Többé nem lesz Hisztéria legalább! :)
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.