Először jártunk ott párommal. Törzshelyünk zárva volt, és jó alternatívának tűnt a Kakas. Mindketten Párolt grillezett zöldséget rendeltünk kecskesajttal és valami öntettel. Az ételre közel egy órát kellett várni, de ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy a brokkoli, a karfiol épphogy meg volt párolva.
A villát nem tudtam beleszúrni, szinte teljesen nyers, és sótlan volt. Az értékelhető produktum a néhány szelet sárgarépa, és a kecskesajt, ami nagyon finom volt. Mennyiségre sem volt elég. A "szeretnék fizetni" jelzéstől kb 20-30 perc telt el amíg végre kifizethettük a fogyasztást. Súlyosbító körülmény hogy a pincér megkérdezte hogy mennyiből adhat vissza, annak ellenére hogy a szervizdíjat kiszámlázták. Megjegyzem, ezt a mondatot még soha, sehol nem hallottam. Húszezressel fizettem, a számla 9945Ft volt, nagyvonalú voltam, egy tízezrest kértem vissza, adtam 55Ft borravalót. Ettől az étterem még lehet jó, talán csak rossz napot fogtak ki. Én nem megyek oda.
Az ételek, kiszolgálás rendben volt, viszont eléggé fáztunk. Vacsorázni voltunk, és a 19 fokos hőmérséklet ellenére a kerthelyiségben kaptunk asztalt (foglaláskor ezt nem jelezték), majd átültettek minket bentre, ahol ugyanúgy fáztunk, mert minden erkélyajtó és ablak nyitva volt.
Mi ma voltunk ebédelni a családdal. Tyúkhús leves amit ettünk, inkább erőlevesre hasonlított. Kacsa rágós volt, és ízetlen. Harcsapaprikásba sajnos egy mezei poloska beköltözött evés közben . Ételek nem olyan ízletesek , mi többet vártunk ettől a helytől , Sokan voltunk össze zsúfolva , és olyan szalagon ment az egész kiszolgálás, Nekünk nem volt olyan nagy élmény, mind amit , írnak róla.
Körülbelül 1 hónapja látogattuk meg A Kakast! Nagy "A"-val,mert jómagam már nagyon régen készültem és készítettem az ízlelőbimbókat. Anno sok jót hallottam az étteremről és volt egy olyan időszak is, amikor is asztalt roppant nehéz volt foglalni,legyen az hétvége,vagy akár hétköznap. Érkeztünk és le is ültünk egy asztalhoz,majd kaptuk is az étlapot.
Eddig stimmelt is a történet,bár a pincér egy nem rendelt poénnal indított(minek jópofáskodni? ). Viszont nem kellett kezdenünk az azonnali italrendeléssel,ami szinte mindig tolakodóan rontja az első benyomást. Szépen megvárták míg átgondoljuk. Aztán csak vártunk. . . Végre aztán sikerült rendelnünk egy mustárban érlelt sertéstarját és egy argentín sült oldalast. 8-10 percig küzdöttem a sertés eme nemes porcikájával,de a végen fel kellett adnom a harcot. Ebből a már gasztronómiai szempontbol értéktelennek minősült húsdarabból képtelenség volt akár egy kisebb jófajta darabot is kihasítani. Valahogy nem sikerült megérlelni abban a mutárban. Végül feladtam és vártam,hogy megkérdezzék mi a probléma,de a pincéreknek fontos megbeszélnivalójuk volt a pultnál,úgyhogy képtelen voltam őket megzavarni. Újra elketyeg 10 perc,addigra pedig már a társam is lezárja közös ügyét az "inkább főtt,mint sült, és még ízetlen is oldalassa"(mitől lehet ez argentín? )l,melynek a fele tiszta zsírból áll. . . na azt a felét meg is hagyja. Végre megtalálja az asztalunkat a pincér és nem túlságosan érdeklődve kérdezi,hogy vajon miért nem ízlett az étel. Elmondom a problémám,bólogat,majd kérdi,hogy választanék-e mást az étlapról. Nekem már nagyon étvágyam sincs,de reménykedek és erőt veszek:"köszönöm,megnézem az étlapot"-válaszolom. Aztán csak újra várakozunk. . . 10perc után inkább számlát kérek,vadászva a pincért és rossz szájízzel,üres gyomorral fordulunk ki. Egymásra nézzünk,szinte egyszerre mondjuk:soha többé. . .
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.