A foglalást rögzítő hölgy nagyon flegma volt, és alig figyelt arra, amit mondtam. A honlapjuk szerint 23 óráig tartanak nyitva, én pedig este 9-re szerettem volna asztalt foglalni. Udvariatlanul csak annyit közölt, hogy 22 óráig vannak nyitva. Amikor rávilágítottam, hogy a honlap szerint 23 óráig, javított, hogy a konyha viszont csak 22 óráig. Mondtam, hogy rendben, kb. 10 percet vesz igénybe, amíg kiválasztjuk az ételt, de akkor igyekszünk hamarabb odaérni. Mondta, hogy rendben, feljegyezte. Sikerült 20:40 körül megérkeznünk. Valószínűleg ugyanaz a hölgy fogadott minket, mivel a már „megszokott” stílusban közölte, hogy korábban érkeztünk. Mondtuk, hogy tudjuk, de meg volt beszélve, mire csak grimaszolt egyet, de az asztalunkhoz kísért minket, majd kérdéseinkre úgy válaszolt, mintha szívességet tenne. Általában nem zavar (ha kedvességgel, barátságos stílussal és közvetlenséggel párosul), de tőle kifejezetten zokon vettem, hogy végig tegezett minket. Nagyon irigyeltük a mellettünk lévő asztalnál ülő külföldi párt, akiket egy igen kedves pincér szolgált ki. A rendelés leadása után (12 perc alatt választottunk) nagyon sokat vártunk az ételekre, ráadásul nem is sikerült egyszerre tálalni. Az enyém kihűlt, mire a többiekét kihozták (tudom, nyilván az én hibám, hogy nem láttam neki egyedül). A felszolgált fogások ettől függetlenül finomak voltak és a tálalás is esztétikus volt. A szomszéd asztalnál a pincér kártyatrükkel is szórakoztatta a vendégeket, amin mi magunk is jót mulattunk. Miután elmentek a „saját vendégei” kb. fél 11-kor a már említett kedves, humoros és barátságos pincér „átvette” a mi asztalunkat is. Szerencsére. Nekünk is mutatott pár trükköt, majd végtelenül udvariasan megérdeklődte, hogy hozhatja-e a számlát, mert közeledik a záróra. Neki köszönhető, hogy nem teljesen rossz szájízzel hagytuk el a helyet, mentette a menthetőt. Az árak viszonylag magasak (nyilván a csodálatos panorámát is megfizettetik), ennyi pénzért azonban kicsit többet várna az ember.