A négycsillagos Hotel Caramell az ország első holisztikus gyógy- és wellness szállodája. A feng shui elvei alapján energetizált ház felkészült szakembergárdával, különleges belső építészeti megoldásokkal, valamint a legújabb és legmodernebb külső-belső felszereltséggel várja kedves vendégeit.
Az értékelésnél elég sok negatívot írtam, de végülis az ár arányban volt a szolgáltatással. Ismerőseimtől hallottam, hogy ottjártam óta változott az étkeztetés jellege, ami pozítív elórelépést jelent. . A hotel megközelítése könnyű. A személyzet udvarias. A szoba kényelmi fokozata az árnak megfelelő.
Ottjártunkkor még menű választásos vacsora volt, ami nekem nem tetszett. A reggeli kínálatot kevésnek tartottam. A wellness részleg kicsi, a jakuzziban sokszor nem tudtunk fürödni, mert sorba kellett állni. A cukorbetegek számára nem tudtak biztosítani süteményt.
Mivel a szálloda átalakulásakor voltunk itt, a recepció mellet zajlot a a munkások zaja, pora,,,. . . nem volt nagyon kényelmes,a szálloda berendezése és a szonyegek tisztasága a folyosókon kicsit elhagyatott, . . . . . . . . . . ami a ételeket illeti, sokkal nagyobb elvárásunk volt - nem éri el a kozepes szintet sem, sajnálom a egész kiruccanásunknak a elso szép momentumja estéje volt a éló cigányzene,. . . .
Két szobát foglaltam, kaptam egybenyíló szobákat, amivel nem volt baj, viszont az egyik szobában kanapé volt kihúzva, ami nagyon kényelmetlen volt. Ez azért bosszantott, mert mindjét szobának ugyanannyi volt az ára, ráadásul a fürdőt, WC-t így többen használtuk! Összességében maga a szálloda nagyon jól felszerelt, sok lehetőség van benne.
Ami tetszett: Remek szilveszteri programok és hangulat. Kiváló személyzet. A szoba tiszta, rendezett. Ami nem tetszett: A fürdőszobában a zuhanyzóban a függöny nem 4 csillagos szint. A reggelinél hiányoltam a valódi gyümölcslevet. A gála vacsorán az asztalok nagyon zsúfoltan voltak elhelyezve, nehézkes volt a közlekedés közöttük.
Mindezek ellenére nagyon jól éreztük magunkat és szívesen visszamennénk.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Tamás!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, elnézésüket kérjük a zuhanyfüggöny miatt, folyamatosan próbáljuk ezek cseréjét megoldani a szobák fürdőjében. Reméljük, hamarosan újra ellátogatnak hozzánk és bizonyíthatjuk fejlődésünket, addig is minden jót kívánunk Önöknek!
2025. február 26., Andrási Rita, Caramell Premium Resort
Pazar és kifogástalan szolgáltatás, tetszetős enterieur, tágas helyiségek, nagyon igényes hotelkomplexum az összes kínált szolgáltatásával együtt, rendkívül kedves, segítőkész személyzet, remek konyhával :) Amivel kevésbé vagyok elégedett, a szobánk alulfűtött volt és sajnos az is maradt annak ellenére, hogy jeleztük.
Téli időszakban a D épületben lévő szobánk huzatos és hűvös maradt, a fürdőszobai törölköző szárító radiátor sem melegített. Személy szerint dupla takaróval is fáztam az ott tartózkodásunk alatt thermo pizsiben is :(
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Hajnalka!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, nagyon sajnáljuk, hogy a hűvösebb levegő beárnyékolta itt tartózkodásukat. Nagyon köszönjük a pozitív visszajelzést is, reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket. Addig is minden jót kívánunk!
2025. február 26., Andrási Rita, Caramell Premium Resort
Rengeteg fiatal dolgozik, ami jó, de még nagyon gyakorlatlanok ügyfél élmény szempontból. Kevesbbet figyelnek a vendégre, mint egymásra a wellnesen, ahol gyakran nincs senki a recepción. Az animátor csak akkor van jelen, még meghírdetett program esetén is, ha a kaland toronyban nincs senki.
A konyha és a picérek szuper, a szoba tiszta bár wc papír és folyékonyszappan feltöltés esetleges, minibár üres. A játszóház kicsit lelakott. Összességében minden rendben van, ezek olyan apróbb dolgok, amiket gyorsan könnyen rendbe lehet rakni és összességében pozitív a kép.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Tamás!
Nagyon szépen köszönjük értékelését és építő jellegű kritikáját, mindenképpen jelezni fogjuk az illetékeseknek a felmerülő problémákat és azonnal orvosolni fogják. Reméljük visszatérnek hozzánk, addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel:
2024. június 18., Andrási Rita, Caramell Premium Resort
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk. Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén. Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben. Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta. NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket töltöttük a szállodában.
Azért érkeztünk hogy jól érezzük magunkat nem keresni apró hibákat. Ezt a nyugalmat sehol máshol nem tapasztaltuk. Minden és mindenki szuper volt. Köszönjük Karamel.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves János! Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést és a nagyon kedves szavakat! Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és mindennel meg voltak elégedve! Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel szállodánkba!
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs
Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni a Kneip taposót a szauna részlegben.
4Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Péter!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk. Reméljük mihamarabb visszalátogatnak szállodánkba és zavartalanul élvezhetik minden szolgáltatásunkat. Addig is minden jót kívánunk!
2024. január 9., Andrási Rita, Caramell Premium Resort
Mi nagyon jòl éreztük magunkat. A személyzet nagyon kedves volt és segitõkész. A szobánk ist rendben volt, jòl aludtunk (Az egyetlen kivetnivalò, hogy az asztalnál található székeken nem lehet ülni párna nélkül, tehát legyenek szivesek vagy székpárnát beszerezni, vagy másfajta székeket).
Az étterem valami csodás, mint a mesében; soha ki nem fogyò terülj terülj asztalkám, reggelinél és vacsoránál is. Ebédeltünk a wellnessbárban, finom volt minden (itt lenne egy dolog, ami minket zavart; ebben a teremben ülve majdnem megfagytunk. . . ) A wellnessrészlegben minden tetszett, kezeléseken nem voltunk (a harmadik épitõ kritika; 4*Superior szállodában a vendég kérésére cseréljék ki a köntöst is. . . a törölközõt természetesen cserélték). Ami viszont fontos, hogy nagyon jòl éreztük magunkat, jò volt a szilveszteri buli ist, utána jòl kipihentük magunkat, jòkat ettünk, aludtunk, fürcsiztünk. Csak igy tovább!
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Ágnes! Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt! Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és elégedettek voltak a szobával! Továbbá köszönjük szépen az építő kritikát a székpárnákkal és köntösökkel kapcsolatban! Örömmel olvassuk, hogy ételeinkkel is meg voltak elégedve és jól érezték magukat összességében!
Gyönyörű szálloda. A Wellness részleg kifogástalan, a személyzet segítőkész kedves. A reggeli pazar, viszont a wellnessben az étkezési lehetőség és a svédasztalos vacsora vegetáriánusként kimerült a rántott sajtban. 1 éjszakánál még nem annyira vészes, de ha több napot tartózkodtunk volna itt, akkor elég kiábrándító. A welcome drinket nem kaptuk meg, pedig szóltunk is.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Vendégünk,
köszönjük szépen a pozitív értékelését!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
2022. augusztus 12., Ruisz Rebeka, Caramell Premium Resort
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.